پشتیبانی خدمات توتال
رشد چشمگیر گستره خدمات توتال، در ایران و خارج از ایران و همچنین افزایش قدرت کنترلی و مالی بیش از۵۰۰ شرکت و سازمان بزرگ تحت پوشش توتال، مرهون استفاده از اخرین تکنولوژی های روز جهان در توتال می باشد.
خدمات گسترده فروش، پشتیبانی و آموزش نرم افزارهای توتال، در سطح کشور، توسط دفاتر و شرکتهای خدمات تخصصی مالی که نماینده رسمی توتال هستند، انجام می شود.
توتال، جهت پاسخگویی به نیازهای آتی سازمانها، خدمات پشتیبانی خود را با بهره گیری از کارشناسان متخصص و کاربلد خود، در کوتاه ترین زمان به مشتریان عرضه داشته و جهت افزایش دایره انتخاب، خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه میدهد.

خدمات پشتیبانی شرکت توتال شامل موارد زیر می باشد:
- ارائه آخرین نسخه نرم افزار
- راهنمایی خریدار جهت کار و استفاده از نرم افزار
- نصب مجدد نرم افزار
- همراهی خریدار برای بررسی مغایرت و کنترل داده های نرم افزار
- عملیات اصلاحی روی داده ها
- تغییر رویه مالی
- کنترل عملکرد نرم افزار و پشتیبان گیری از آن

انواع بسته های ارائه خدمات پشتیبانی
- بصورت موردی:
- بصورت ارائه بسته برنزی : در قالب خرید بسته های ۸ ساعته با ارائه تخفیف ۴۰ درصدی ارائه می شود.
- بصورت ساعتی: موارد درخواستی بصورت ساعتی محاسبه و انجام می شود.
- بصورت سالیانه:
شیوه ارائه این خدمات در قالب بسته های سالیانه آنکال، وب کال و توتال می باشد.
بصورت سالیانه
نوع خدمات | نوع پشتیبانی | آنکال | وبکال | توتال |
پشتیبانی و پاسخگویی به کلیه سوالات | تلفن | * | * | * |
پشتیبانی و پاسخگویی به کلیه سوالات | وب | * | * | |
کنترل عملکرد نرم افزار و فایل های پشتیبان | وب | * | * | |
پشتیبانی نصب مجدد | وب | * | * | |
ارائه ورژن جدید نرم افزار | وب | * | * | * |
همراهی برای بررسی مغایرت و کنترل داده ها | وب | * | * | |
پشتیبانی نصب | حضوری | تا 2 بار | ||
آموزش مجدد پرسنل (ساعت) | حضوری | تا 8 ساعت | ||
عملیات اصلاحی روی داده ها | وب | * | ||
تغییر رویه اجرای نرم افزار | وب | * | ||
درصد تخفیف تعویض قفل | 50 | |||
درصد تخفیف ارائه بانک اطلاعاتی جدید | 50 |
بصورت موردی
- بصورت ارائه بسته برنزی : در قالب خرید بسته های ۸ ساعته با ارائه تخفیف ۴۰ درصدی ارائه می شود.
- بصورت ساعتی: موارد درخواستی بصورت ساعتی محاسبه و انجام می شود.
- ارائه آخرین نسخه نرم افزار
- راهنمایی خریدار جهت کار و استفاده از نرم افزار
- نصب مجدد نرم افزار
- همراهی خریدار برای بررسی مغایرت و کنترل داده های نرم افزار
- عملیات اصلاحی روی داده ها
- تغییر رویه مالی
- کنترل عملکرد نرم افزار و پشتیبان گیری از آن
- ارائه بانک اطلاعاتی جدید
- تعویض قفل سخت افزاری
- افزایش کاربر
اطلاعات تماس پشتیبانی شرکت توتال
مدیریت : خانم مهندس ملیحه درویشی
آدرس: مشهد، خیابان وکیل آباد وکیل آباد ۱۷ پلاک ۶۰
تلفن :
٨٨٥٠٨٣٤٥-٠٢١
٤٣-٣٦٠١٢٤٤٠-٠٥١
٠٩٣٨٦٩٤٤٣٥٧
ايميل: crm@Total-NAV.ir
