Administrative Automation and Process Management of Total 247 – totalnav
لوگو-توتال-ناو- نرم افزار مالی - نرم افزار حمل ونقل

Sell phone: 02188508345

Mobile:09120430113

Product Feature of TOTAL 247

  • Work anywhere
  • The optimal Use of Time
  • Accurate Management and Supervision
  • Environmental Protection

It is possible to do all administrative tasks at any time and any place outside the workplace

it is possible to use time optimally by administrative automation or the automation of administrative processes

it is possible to manage and monitor the performance of employees closely by the office automation system

By saving paper consumption, it significantly helps to prevent the cutting of trees and ultimately preserve the environment

Why TOTAL247 product?

Save Information

The first working part of the office automation system is data storage. Saving information is related to items like registering forms and administrative documents. Data usage also includes receiving and editing files, images or spreadsheet data. Word processing software packages examine and process textual data. Spreadsheet software makes working with numerical data easier. Image programs also make it possible to edit images.

Data Exchange

E-mail, voice mail, etc. are examples of electronic data transmission tools. Electronic transmission enables the exchange of information between different users. These systems indicate the possibility of participation in the office automation system. Of course, those administrative systems that provide the ability to share information among several users are also known as “groupware”

Data Management

The office automation system is usually used to track long-term and short-term data. For example, for financial plans, marketing expenses, purchase of assets, etc.

Monitoring and Control

It monitors and controls various projects and activities of the organization through schedules, resource equations and electronic scheduling

Benefits of Product

اتوماسیون اداری

Paper Correspondence

A significant amount of paper correspondence is eliminated in the organization

In the Process of Registration of Documents

In the process of registering documents, the possibility of mistakes, unnecessary repetitions, stopping work, etc. is minimized

Despite the Office Automation System

it is possible to manage and monitor the performance of employees closely despite the office automation system

Despite the Office Automation

it is possible to interact with other organizations electronically despite the office automation

Documents and Records are kept in smaller volumes and more secure

Documents and records are stored in a smaller volume and more secure, and it is also possible to easily refer to them

In the Process of Document Circulation

the possibility of clarification and centralized management is easily available in the process of document circulation

Visitors

visitors can find out the progress of the work at any time by viewing the latest actions taken. They can also be aware of the shortcomings of their case and fix it

By Saving Paper

it significantly helps to prevent the cutting of trees and ultimately preserve the environment by saving paper consumption

Contact us

 Ask us to contact you

Ask us to contact you

Fill out the form to contact us
Call us

Call us

Every day from Saturday to Friday from 8 am to 10 pm

Next Product

Click to see the next product

Support

Every day from Saturday to Friday from 8 am to 10 pm

Product Catalog

Every day from Saturday to Friday from 8 am to 10 pm

چطور میتونیم کمکتون کنیم؟

توتال، جهت پاسخگویی به نیازهای آتی سازمانها، خدمات پشتیبانی خود را با بهره گیری از کارشناسان متخصص و کاربلد خود، در کوتاه ترین زمان به مشتریان عرضه داشته و جهت افزایش دایره انتخاب، خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه میدهد.

درخواست دمو نرم افزار و مشاوره رایگان

فرم زیر را تکمیل کنید، در اولین فرصت طی روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه 8 تا 16 و پنج‌شنبه 8 تا 12)، کارشناسان توتال با شما تماس خواهند گرفت.

  • نام شرکت:نیک محاسب فرنود

 

  • مدیریت:جناب آقای محمدحسین حسینی

 

  • موبایل:09140988446

 

  • تلفن:03434328764
  • نام شرکت:موسسه امین محاسب سورین
  • مدیریت:جناب آقای ابولفضل امینیان
  • موبایل:09124318481
  • تماس:02188522438
  • ایمیل:Info@Draminiyan.ir
  • سایت:draminiyan.ir
  • آدرس:تهران سهروردی شمالی برج بهشت طبقه دوم واحد بیست یک
  • نام شرکت:موسسه ارقام تراز آرمین

 

  • مدیریت:جناب آقای مهدی قربانی مهر

 

  • موبایل:09133705034

 

  • تلفن:03132120270
  • نام شرکت:تراز حساب

 

  • مدیریت:جناب آقای قربانی

 

  • موبایل:09153614460
  • نام شرکت:موسسه آموزشی فرتاک

 

  • مدیریت:سرکار خانم منیره قائمی

 

  • موبایل:09122539642

 

  • تلفن:02532312569
  • نام شرکت:دقیق محاسب ژرف

 

  • مدیریت:سرکار خانم بریجانیان

 

  • موبایل:09123432031

 

  • تلفن:02165361367
  • نام شرکت:حسابداران آریا ساتین
  • مدیریت:سرکار خانم زینب خوئی برکوک
  • تلفن:02126141523/02126141564
  • ایمیل:ariasaatin@gmail.com
  • همراه:09127219609
  • آدرس:تهران، منطقه 8، محله کرمان، بزرگراه رسالت، خیابان کرمان جنوبی، نبش اردستانی، پلاک 119، طبقه دوم، واحد 3
  • نام شرکت:سیستم پردازان حسابگر

 

  • مدیریت:جناب آقای غلامعلی افشار

 

  • موبایل:09123407326

 

  • تلفن:02188902689

مدیریت: جناب آقای ابوالفضل امینیان – تلفن تماس: ۸۸۵۲۲۴۳۸ – ۰۲۱ همراه: ۰۹۱۲۴۳۱۸۴۸۱

  • نام شرکت:ترازحسابان

 

  • مدیریت:جناب آقای جواد تقی زاده اظهری

 

  • موبایل:09124573199

 

  • تلفن:02144445600
  • نام شرکت:رادین حساب آتیه
  • مدیریت:جناب آقای وادی نژاد
  • موبایل:09901918618/02144485481
  • ایمیل:radinhesab@yahoo.com
  • سایت:Radinhesab.ir
  • آدرس:استان تهران – منطقه 14 ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله پونک ، خیابان پارک ، بلوار شهیدنعمت اله فلاح زاده (همیلا) ، پلاک -18 ، طبقه اول