sell phone: 02188508345

mobile:09120430113

به توتال سرویس خوش آمدید

خدمات پشتیبانی

درباره خدمات پشتیبانی توتال

    خدمات پس از فروش و پشتیبانی در حوزه شرکت‌های نرم‌افزاری از اهمیت بسزایی برخوردار است. از این رو صاحبان کسب و کارها هنگام انتخاب نرم‌افزار برای سازمان خود این آیتم را یکی از فاکتورهای اصلی جهت انتخاب و خرید نرم‌افزار می‌دانند. فرآیندهای کسب و کارها در صنایع گوناگون، برای هر دسته از نیازها به راهکارهای متفاوتی در زمینه بازرگانی داخلی و خارجی، حمل و نقل، انبارداری و لجستیک، خزانه‌داری و مالی نیاز دارند. 

  پشتیبانی توتال با توجه به اهمیت این موضوع و خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان خود، تیمی از متخصصان و کارشناسان خبره در حوزه برنامه نویسی، پایگاه‌داده و آموزش حسابداری تشکیل داده که در حوزه‌ی تولید و ارائه نرم‌افزار، پردازش ابری،آموزش، رسانه و هوشمند‌سازی تجاری فعالیت داشته و می‌توانند در کمترین زمان ممکن به سوالات و درخواست‌های شما پاسخگو باشند. مجموعه راهکارهایی که در بخش خدمات پس از فروش و پشتیبانی توتال به مشتریان ارائه می‌گردد حاصل بیش از دو دهه تجربه شرکت توتال در اجرا و راه‌اندازی نرم افزارهای مالی و بازرگانی و حمل و نقل می‌باشد که به تدریج اندوخته و ارائه می‌شود. شبکه‌ی گسترده خدمات پشتیبانی توتال سراسر کشور فعال است و با یکپارچکی ساختار شرکت توتال، مشتریان گرامی از یک ساختار مشترک و منسجم بهره‌مند می‌شوند.

kashi-4-plus
سیستم مدیریت هوشمند و مالی +TOTAL-4
kashi-FC
نرم افزار مالی TOTAL-FC
kashi-FS
اتوماسیون مالی TOTAL-FS
kashi-247
اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیند TOTAL-247
kashi-TMS
مدیریت هوشمند حمل و نقل بین المللی TOTAL-TMS

آموزش

نکات آموزشی

نکات آموزشی

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.
مرکز آموزش

مرکز آموزش

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.
محصولات جدید توتال

محصولات جدید توتال

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.
پشتیبانی توتال سرویس

پشتیبانی توتال سرویس

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

از مرکز خدمات توتال سوال بپرسید

تماس با پشتیبانی

  • تماس با ما
  • سوال بپرسید

پشتیبانی سازمانی

  • حمایت از کسب و کار
  • متخصصان و مدیران فناوری اطلاعات

حریم خصوصی و امنیت

  • امنیت
  • یک نگرانی از حریم خصوصی را گزارش کنید

پشتیبانی بیشتر

  • دسترسی
  • پشتیبانی را گزارش دهید