امکانات اتوماسیون اداری TOTAL247 – شرکت بین المللی توتال ناو

اتوماسیون اداری TOTAL247 شــــــاهکاری هوشـــــــــمند برای ایجاد بهبود مـــستــمر در تـجارت شما.

نسل جدید نرم افزار توتال برای افزایش بهره وری و ایجاد گردش کامل اطلاعات در بین تمام شرکت‌های شما است.

امکانات اتوماسیون اداری TOTAL247

  • میزکار هوشمند
  • کارتابل و گردش مکاتبات
  • پیگیری و ردیابی ارجاعات و اقدامات
  • دبیرخانه تخصصی / مدیریت بسته‌ها و مرسولات
  • تقویم سازمانی و مدیریت جلسات
  • سامانه تبادل فایل
  • پیام‌ها و گفتگوهای سازمانی (چت سازمانی)
  • تنظیمات، اطلاعات پایه و ساختار سازمانی
  • گزارش ساز و گزارش‌های پیش فرض (گزارش‌های استاندارد)
  • ارسال پیامک
  • امنیت و حدود دسترسی و رویدادهای نرم‌افزار
  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • رهگیری محموله
میزکار هوشمند
  • امکان مشاهده خلاصه وضعیت آمار مکاتبات کارتابل کاربر
  • امکان مشاهده اخبار و اعلانات سازمان
  • امکان استفاده از لیست انجام کار، ثبت یادآوری
  • امکان مشاهده تقویم‌کاری و رویدادهای سازمانی و درج رویدادها
  • امکان اطلاع‌رسانی رویدادهای مندرج شده در تقویم سازمانی با پیام کوتاه (نیاز به فعالسازی ارسال پیامک(
  • امکان مشاهده تصویر روز، تابلو اخبار و اعلانات و سخن روز
  • افزودن فایل در اخبار و اعلانات
  • مشاهده آمار نامه‌ها
  • امکان جستجو در فهرست انجام‌کار در میزکار اتوماسیون‌اداری
  • امکان شخصی‌سازی و تعیین رنگ‌بندی تم های تعریف شده برای نرم‌افزار
  • تعیین پیوندهای دسترسی سریع به سایر فرم‌های نرم‌افزار در منوی اصلی
  • امکان جابه‌جایی بین سمت‌های منتسب به کاربر جاری
  • امکان دسترسی به کارتابل کاربران دیگر حسب دسترسی و جایگاه کاربر جاری در ساختار سازمانی
کارتابل و گردش مکاتبات
  • مشاهده فهرست‌ نامه‌های موجود در کارتابل براساس اطلاعات شماره نامه، موضوع نامه، فرستنده، تاریخ‌نامه، تاریخ ورود به کارتابل، نوع‌نامه
  • امکان گروه‎بندی کارتابل به‌صورت درختی و انتقال نامه به هر زیرپرونده بصورت دستی
  • امکان تعیین تعداد ردیف‌های قابل مشاهده در هر صفحه کارتابل
  • امکان تعیین نحوه مرتب سازی نامه‌های دریافت شده حسب (تاریخ دریافت، فرستنده، فرستنده ارجاع، پرونده، فوریت، تاریخ نامه، تاریخ ارجاع، موضوع، خوانده شده / خوانده نشده، اصل / رونوشت، ایجاد کننده، نوع نامه)
  • امکان جستجو بین نامه‌های دریافتی درکارتابل برحسب شماره نامه، شماره رهگیری و موضوع نامه
  • امکان جستجو در کارتابل و زیر پوشه‌های آن
  • دسترسی سریع جهت ایجاد نامه، ارسال فایل و جریان کار جدید
  • تعیین یادآوری و مشاهده سوابق یادآوری‌های تنظیم شده
پیگیری و ردیابی ارجاعات و اقدامات
  • امکان انتخاب نوع ارجاع (اصل، رونوشت) در هنگام ارجاع نامه
  • امکان انتخاب نوع فوریت ارجاع (عادی، فوری، آنی) در هنگام ارجاع نامه و درج مهلت پاسخگویی قابل تنظیم برای گیرنده
  • امکان ارجاع نامه (جهت استحضار، جهت اقدام، جهت امضا، و …) و درج شرح‌های ارجاعات متفاوت به یک یا چند گیرنده
  • امکان ارسال ارجاع (پیام) صوتی بجای ارجاع متنی
  • امکان تعیین مهلت پاسخگویی برای گیرنده ارجاع
  • درج فایل در هنگام ارجاع نامه
  • امکان تعریف متون پرکاربرد جهت درج سریع متن ارجاع
  • امکان ایجاد گروه گیرندگان و ارجاع گروهی
  • امکان ارجاع زدن نامه از طرف کاربر جانشین شده در چارت سازمانی
  • امکان ارجاع نامه به یک یا چند واحد سازمانی و کلیه پرسنل عضو واحد‌ها
  • امکان تعریف ارجاع خاص برای کاربر به منظور ارجاع نامه خارج از سطوح دسترسی تعیین‌شده در چارت‌سازمانی
  • امکان بازپس‌گیری ارجاع‌نامه در صورت خوانده نشدن آن توسط گیرنده ارجاع
  • امکان ارجاع نامه بصورت محرمانه و مشاهده ارجاعات محرمانه در صورت داشتن سطح دسترسی لازم
  • امکان درج یادآوری و اعلان در هنگام ارجاع‌نامه و قرارگیری نامه در فهرست پیگیری‌ها
  • امکان مشاهده مدت زمان رسوب نامه در کارتابل گیرنده ارجاع (زمان سپری شده تا اولین اقدام شامل ارجاع، بایگانی، حذف ارجاع نامه)
دبیرخانه تخصصی / مدیریت بسته‌ها و مرسولات

• امکان تعریف نامحدود دبیرخانه با فرمت‌های مختلف شماره‌گذاری
• امکان معرفی دفاتر اندیکاتور متعدد به‌ازای یک دبیرخانه
• امکان معرفی شماره اندیکاتور و اختصاص فرمت شماره‌گذاری مستقل برای هر دبیرخانه
• ثبت و مدیریت انواع نامه‌ها و بسته‌های مکاتباتی وارده و صادره (شامل اطلاعات نوع بسته، دبیرخانه، طبقه بندی، نوع دریافت، شرکت پستی، نوع پست، بارکد، تاریخ دریافت، تاریخ ثبت، موضوع، توضیحات، فرستنده، گیرنده)

• امکان ثبت نامه‌ها در سیستم دبیرخانه به یکی‌‌از روش‌های بارگزاری تصویر نامه، اسکن نامه، نامه ایمیل‌شده.
• ثبت مشخصات‌نامه (شماره‌ و تاریخ نامه‌ وارده، دبیرخانه، پرونده، موضوع، فرستنده، گیرندگان، نوع ارجاع، نوع ارسال، متن‌ارجاع، تحویل‌دهنده، محرمانگی، فوریت، کلیدواژه‌ها(
• جستجوی شماره نامه با کاراکترهای متنوع / جستجو و بازیابی اطلاعات ثبتی متفرقه و… / جستجو در فهرست‌های دبیرخانه
• الزامی نمودن پاسخ به نامه‌ها در دبیرخانه

تقویم سازمانی و مدیریت جلسات
  • امکان تعریف انواع تقویم‌های کاری و دسترسی به کاربران
  • امکان درج رخدادها بصورت روزانه یا هفتگی در تقویم سازمانی
  • امکان تعیین دسترسی جهت مشاهده، درج، ویرایش و حذف رویدادها در تقویم‌‍ سازمانی به کاربران
  • ثبت و تنظیم زمان قرار ملاقات‎ها و جلسات در تقویم سازمانی
  • امکان تعریف روزهای تعطیل در سال
  • امکان تعریف ساعات‌کاری روزانه در هفته
  • امکان درج رویدادها برای گروهی از کاربران
  • امکان درج یادآوری برای جلسات و نمایش آن برای افراد مربوطه
  • یادآوری رویدادهای ثبت شده در هنگام سررسید توسط ایمیل و پیامک
سامانه تبادل فایل
  • امکان ارسال و دریافت فایل در کارتابل اتوماسیون اداری
  • اعمال سطوح دسترسی براساس واحد سازمانی و کاربران بر روی نوع و حجم فایل قابل انتقال
  • مشاهده و دریافت فایل‌ها در کارتابل اتوماسیون اداری گیرندگان
پیام‌ها و گفتگوهای سازمانی (چت سازمانی)
  • دریافت اعلان در لحظه در زمان دریافت پیام
  • امکان ایجاد گروه برای گفتگو های سازمانی بین کاربران
  • امکان ارسال فایل و تصاویر مجاز در پیام ها
  • امکان ارسال پیام صوتی در چت
  • امکان اخذ گزارش از گفتگو های بین کاربران
  • امکان تعیین سطح دسترسی در گفتگوی سازمانی
  • مشاهده آرشیو گفتگوهای انجام شده هر کاربر
تنظیمات، اطلاعات پایه و ساختار سازمانی
  • امکان تعریف سازمانهای مرتبط به‌هم (درختواره سازمانی(
  • امکان تعریف انواع سازمان و گروه‌بندی سازمان‌ها براساس نوع
  • امکان تعریف چارت سازمانی
  • امکان تعریف و مشاهده پرسنل و انتساب پست سازمانی مشخص از روی چارت سازمانی
  • امکان تعریف چند سمت یا پست سازمانی به یک پرسنل
  • تعریف عنوان مکاتباتی برای واحدها و سمتهای سازمانی
  • امکان تعریف امضا متعدد به ازای هر پست سازمانی پرسنل
گزارش ساز و گزارش‌های پیش فرض (گزارش‌های استاندارد)
  • امکان اجرای گزارش‌های پیش فرض سیستم
  • امکان ساخت و بارگزاری گزارشهای خاص هر سازمان بهره بردار ( نرم‌افزار ساخت گزارشات بر مبنای نرم‌افزار Stimul Soft یا SQL Server Reporting Service می‌باشد(
  • امکان گزارش‌گیری با محتوی
  • امکان ارسال گزارش‌های آماری به صفحه گسترده Excelیا فرمت PDF
  • مدیریت دسترسی کاربران و گروه‌های کاربری به گزارش ها
  • قابلیت ایجاد فیلتر بر روی گزارش‌ها براساس محدوده تاریخ ثبت، شماره ثبت، شرکت بیرونی، فرستنده، گیرنده، ایجادکننده نامه، ثبت‌کننده نامه، ارجاع‌دهنده، امضا کننده، نوع‌نامه
ارسال پیامک
  • امکان ارسال SMS در هنگام ثبت نامه
  • امکان ارسال SMS در هنگام ارجاع‌ نامه
  • امکان ارسال SMS در هنگام ایجاد رویداد جدید تقویم کاری
  • امکان ارسال SMS در بخش هشدار و پایش نرم افزار اتوماسیون اداری
  • امکان گزارشگیری از SMSهای ارسال شده
  • امکان فعال نمودن ارسال SMS درزمان رخداد یک رویداد
امنیت و حدود دسترسی و رویدادهای نرم‌افزار
  • امکان اعمال پایان خودکار Session جاری استفاده کاربران از نرم‌افزار اتوماسیون اداری در صورت عدم استفاده در بازه زمانی مشخص
  • پشتیبانی از پیچیدگی رمز ورود
  • امکان اعمال اجباری کردن انتخاب رمز عبور قوی (Strong Password)
  • ثبت Log تمامی جزئیات رویدادهای مرتبط با نامه و کاربر در نرم‌افزار
  • امکان ثبت لاگ مربوط به ورود و خروج به نرم افزار
  • امکان ثبت لاگ مربوط به ایجاد،ثبت، ابطال، چاپ، امضا، ارسال، الصاق متن و پیوست، نامه
  • امکان گزارشگیری برای راهبر نرم‌افزار از لاگ همه کاربران
  • امکان ثبت لاگ مربوط به عملیات راهبر نرم‌افزار مانند فعال یا غیرفعال‌سازی کاربر، اعطای دسترسی، حذف دسترسی، افزودن در گروه کاربری، تعریف کارکنان، تعریف امضای کارکنان، ایجاد قالب و الگوی متن و …
  • امکان دسترسی به مجوز ها و فرمهای پایه سامانه براساس دسترسی راهبرهای هرسازمان تعریف شده
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • ایجاد بانک اطلاعات مشتری ها
  • مدیریت فرصت های فروش
  • تقویم و یادآوری ها
  • مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش
  • مدیریت درخواست و ارائه سرویس
  • ارزیابی و رتبه بندی
  • اطلاع رسانی خودکار به مشتری
  • فراموش نشدن پیگیری ها
  • پورتال نمایندگان
رهگیری محموله

TOTAL247 امکان نظارت و کنترل کامل محموله را برای صاحب کالا به 24 زبان زنده دنیا برای تمام انواع مدل های حمل اعم از ترکیبی، جاده ای، کشتیرانی و ریلی، از طریق وارد کردن شماره سفر محموله در پورتال الکترونیک فراهم می کند.

این اطلاعات شامل موارد زیر است:
1- روش حمل اعم از دریایی، هوایی، زمینی، ریلی و ترکیبی
2- اعلامیه حمل و تاریخ حمل از مبداء
3- اطلاعات بارنامه کشتیرانی و کانتینرها
4- اعلامیه ورود و تاریخ ورود به مرز وروردی
5- ردیف ترخیصیه و قبض انبار
6- اظهارنامه گمرکی و اطلاعات پروانه ترانزیت
7- اطلاعات بارنامه جاده ای اعم از بین المللی، داخلی و ریلی
8- اطلاعات مرز خروجی
9- صورت جلسه تحویل سالم محموله
10- تحویل کانتینر و هزینه دموراژ

 

درخواست دمو نرم افزار و مشاوره رایگان

فرم زیر را تکمیل کنید، در اولین فرصت طی روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه 8 تا 16 و پنج‌شنبه 8 تا 12)، کارشناسان توتال با شما تماس خواهند گرفت.

  • نام شرکت:نیک محاسب فرنود

 

  • مدیریت:جناب آقای محمدحسین حسینی

 

  • موبایل:09140988446

 

  • تلفن:03434328764
  • نام شرکت:موسسه امین محاسب سورین
  • مدیریت:جناب آقای ابولفضل امینیان
  • موبایل:09124318481
  • تماس:02188522438
  • ایمیل:Info@Draminiyan.ir
  • سایت:draminiyan.ir
  • آدرس:تهران سهروردی شمالی برج بهشت طبقه دوم واحد بیست یک
  • نام شرکت:موسسه ارقام تراز آرمین

 

  • مدیریت:جناب آقای مهدی قربانی مهر

 

  • موبایل:09133705034

 

  • تلفن:03132120270
  • نام شرکت:تراز حساب

 

  • مدیریت:جناب آقای قربانی

 

  • موبایل:09153614460
  • نام شرکت:موسسه آموزشی فرتاک

 

  • مدیریت:سرکار خانم منیره قائمی

 

  • موبایل:09122539642

 

  • تلفن:02532312569
  • نام شرکت:دقیق محاسب ژرف

 

  • مدیریت:سرکار خانم بریجانیان

 

  • موبایل:09123432031

 

  • تلفن:02165361367
  • نام شرکت:حسابداران آریا ساتین
  • مدیریت:سرکار خانم زینب خوئی برکوک
  • تلفن:02126141523/02126141564
  • ایمیل:ariasaatin@gmail.com
  • همراه:09127219609
  • آدرس:تهران، منطقه 8، محله کرمان، بزرگراه رسالت، خیابان کرمان جنوبی، نبش اردستانی، پلاک 119، طبقه دوم، واحد 3
  • نام شرکت:سیستم پردازان حسابگر

 

  • مدیریت:جناب آقای غلامعلی افشار

 

  • موبایل:09123407326

 

  • تلفن:02188902689

مدیریت: جناب آقای ابوالفضل امینیان – تلفن تماس: ۸۸۵۲۲۴۳۸ – ۰۲۱ همراه: ۰۹۱۲۴۳۱۸۴۸۱

  • نام شرکت:ترازحسابان

 

  • مدیریت:جناب آقای جواد تقی زاده اظهری

 

  • موبایل:09124573199

 

  • تلفن:02144445600
  • نام شرکت:رادین حساب آتیه
  • مدیریت:جناب آقای وادی نژاد
  • موبایل:09901918618/02144485481
  • ایمیل:radinhesab@yahoo.com
  • سایت:Radinhesab.ir
  • آدرس:استان تهران – منطقه 14 ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله پونک ، خیابان پارک ، بلوار شهیدنعمت اله فلاح زاده (همیلا) ، پلاک -18 ، طبقه اول

چطور میتونیم کمکتون کنیم؟

توتال، جهت پاسخگویی به نیازهای آتی سازمانها، خدمات پشتیبانی خود را با بهره گیری از کارشناسان متخصص و کاربلد خود، در کوتاه ترین زمان به مشتریان عرضه داشته و جهت افزایش دایره انتخاب، خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه میدهد.