اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیند TOTAL247 – شرکت توتال ناو

ویژگی اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیند TOTAL247

  • انجام کار در هر مکان
  • استفاده بهینه از زمان
  • مدیریت و نظارت دقیق
  • حفظ محیط زیست

امکان انجام تمامی کارهای اداری در هر زمان و هر مکان (خارج از محل کار) وجود دارد.

با وجود اتوماسیون اداری یا عملیات خودکار سازی فرایندهای اداری، امکان استفاده بهینه از زمان فراهم است

با وجود سیستم اتوماسیون اداری، امکان مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان فراهم است.

با صرفه جویی در مصرف کاغذ، به جلوگیری از قطع درختان و در نهایت حفظ محیط زیست کمک قابل توجهی می‌شود.

چرا نرم افزار TOTAL 247

ذخیره اطلاعات

اولین بخش کاری سیستم اتوماسیون اداری، ذخیره اطلاعات است. ذخیره اطلاعات مربوط به مواردی مانند ثبت فرم‌ها و مستندات اداری است. کاربرد داده‌ها نیز شامل دریافت و ویرایش فایل‌ها، تصاویر و یا داده‌های صفحه گسترده است. بسته‌های نرم افزاری پردازش متن، داده‌های متنی را بررسی و پردازش می‌کنند. نرم افزارهای صفحه گسترده، کار با داده‌های عددی را ساده‌تر می‌کنند. برنامه‌های تصویری نیز ویرایش تصاویر را ممکن می‌سازند.

اولین بخش کاری سیستم اتوماسیون اداری، ذخیره اطلاعات است. ذخیره اطلاعات مربوط به مواردی مانند ثبت فرم‌ها و مستندات اداری است. کاربرد داده‌ها نیز شامل دریافت و ویرایش فایل‌ها، تصاویر و یا داده‌های صفحه گسترده است. بسته‌های نرم افزاری پردازش متن، داده‌های متنی را بررسی و پردازش می‌کنند. نرم افزارهای صفحه گسترده، کار با داده‌های عددی را ساده‌تر می‌کنند. برنامه‌های تصویری نیز ویرایش تصاویر را ممکن می‌سازند.

تبادل داده‌ها

پست الکترونیکی، پست صوتی و … نمونه‌هایی از ابزارهای انتقال الکترونیکی داده‌ها به شمار می‌روند. انتقال الکترونیکی، تبادل اطلاعات میان کاربران مختلف را امکانپذیر می‌کند. این سیستم‌ها نشان دهنده امکان مشارکت، در سیستم اتوماسیون اداری است. البته آن دسته از سیستم‌های اداری که توانایی به اشتراک گذاشتن اطلاعات میان چندین کاربر را فراهم می‌کنند با نام «گروه افزار» نیز شناخته می‌شوند.

مدیریت داده‌ها

سیستم اتوماسیون اداری، معمولا برای پیگیری داده‌های بلند مدت و کوتاه مدت استفاده می‌شود. مثلا برای طرح‌های مالی، هزینه‌های بازاریابی، خرید دارایی‌ها و…

نظارت و کنترل

از طریق برنامه‌های زمانی، معادلات منابع و زمان‌بندی الکترونیکی، پروژه‌ها و فعالیت‌های مختلف سازمان را نظارت و کنترل می‌کند.

مزایا نرم افزار TOTAL 247

اتوماسیون اداری

مکاتبات کاغذی

حجم قابل توجهی از مکاتبات کاغذی در سازمان حذف می‌شود.

اسناد و سوابق در حجم کم‌تر و امنیت بیشتر نگهداری می‌شود

اسناد و سوابق در حجم کم‌تر و امنیت بیشتر نگهداری می‌شود، همچنین به سادگی امکان مراجعه به آن‌ها وجود دارد.

در عملیات ثبت اسناد و مدارک

در عملیات ثبت اسناد و مدارک، امکان اشتباه، تکرارهای بیهوده، متوقف شدن کار و… به حداقل می‌رسد.

در مراحل گردش اسناد

در مراحل گردش اسناد، امکان شفاف سازی و مدیریت متمرکز به راحتی فراهم است.

با وجود سیستم اتوماسیون اداری

با وجود سیستم اتوماسیون اداری، امکان مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان فراهم است.

مراجعه کنندگان (ارباب رجوع) می‌توانند

مراجعه کنندگان (ارباب رجوع) می‌توانند در هر لحظه با مشاهده آخرین اقدامات انجام شده، از پیشرفت کار مطلع شوند. همچنین می‌توانند از نواقص پرونده خود آگاه شده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

با اتوماسیون اداری

با اتوماسیون اداری، امکان تعامل الکترونیکی با سایر سازمان‌ها فراهم است.

با صرفه جویی در مصرف کاغذ

با صرفه جویی در مصرف کاغذ، به جلوگیری از قطع درختان و در نهایت حفظ محیط زیست کمک قابل توجهی می‌شود.

ارتباط با ما

درخواست کنید با شما تماس بگیریم

درخواست کنید با شما تماس بگیریم

برای ارتباط با ما فرم را پر کنید
تماس با ما

تماس با ما

هر روز هفته از شنبه تا جمعه از 8 صبح تا 10 شب

محصول بعدی

برای دیدن محصول بعدی کلیک کنید

پشتیبانی

هر روز هفته از شنبه تا جمعه از 8 صبح تا 10 شب

کاتالوگ محصول

برای دانلود کاتالوگ کلیک کنید

چطور میتونیم کمکتون کنیم؟

توتال، جهت پاسخگویی به نیازهای آتی سازمانها، خدمات پشتیبانی خود را با بهره گیری از کارشناسان متخصص و کاربلد خود، در کوتاه ترین زمان به مشتریان عرضه داشته و جهت افزایش دایره انتخاب، خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه میدهد.

درخواست دمو نرم افزار و مشاوره رایگان

فرم زیر را تکمیل کنید، در اولین فرصت طی روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه 8 تا 16 و پنج‌شنبه 8 تا 12)، کارشناسان توتال با شما تماس خواهند گرفت.

  • نام شرکت:نیک محاسب فرنود

 

  • مدیریت:جناب آقای محمدحسین حسینی

 

  • موبایل:09140988446

 

  • تلفن:03434328764
  • نام شرکت:موسسه امین محاسب سورین
  • مدیریت:جناب آقای ابولفضل امینیان
  • موبایل:09124318481
  • تماس:02188522438
  • ایمیل:Info@Draminiyan.ir
  • سایت:draminiyan.ir
  • آدرس:تهران سهروردی شمالی برج بهشت طبقه دوم واحد بیست یک
  • نام شرکت:موسسه ارقام تراز آرمین

 

  • مدیریت:جناب آقای مهدی قربانی مهر

 

  • موبایل:09133705034

 

  • تلفن:03132120270
  • نام شرکت:تراز حساب

 

  • مدیریت:جناب آقای قربانی

 

  • موبایل:09153614460
  • نام شرکت:موسسه آموزشی فرتاک

 

  • مدیریت:سرکار خانم منیره قائمی

 

  • موبایل:09122539642

 

  • تلفن:02532312569
  • نام شرکت:دقیق محاسب ژرف

 

  • مدیریت:سرکار خانم بریجانیان

 

  • موبایل:09123432031

 

  • تلفن:02165361367
  • نام شرکت:حسابداران آریا ساتین
  • مدیریت:سرکار خانم زینب خوئی برکوک
  • تلفن:02126141523/02126141564
  • ایمیل:ariasaatin@gmail.com
  • همراه:09127219609
  • آدرس:تهران، منطقه 8، محله کرمان، بزرگراه رسالت، خیابان کرمان جنوبی، نبش اردستانی، پلاک 119، طبقه دوم، واحد 3
  • نام شرکت:سیستم پردازان حسابگر

 

  • مدیریت:جناب آقای غلامعلی افشار

 

  • موبایل:09123407326

 

  • تلفن:02188902689

مدیریت: جناب آقای ابوالفضل امینیان – تلفن تماس: ۸۸۵۲۲۴۳۸ – ۰۲۱ همراه: ۰۹۱۲۴۳۱۸۴۸۱

  • نام شرکت:ترازحسابان

 

  • مدیریت:جناب آقای جواد تقی زاده اظهری

 

  • موبایل:09124573199

 

  • تلفن:02144445600
  • نام شرکت:رادین حساب آتیه
  • مدیریت:جناب آقای وادی نژاد
  • موبایل:09901918618/02144485481
  • ایمیل:radinhesab@yahoo.com
  • سایت:Radinhesab.ir
  • آدرس:استان تهران – منطقه 14 ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله پونک ، خیابان پارک ، بلوار شهیدنعمت اله فلاح زاده (همیلا) ، پلاک -18 ، طبقه اول