راهنمای ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی – شرکت بین المللی توتال ناو
سامانه مودیان توتال ناو - کد شناسه یکتا حافظه مالیاتی

راهنمای ثبت نام سامانه مودیان

این سامانه مودیان در تلاش است تا عملیات های اجرایی خود را در دو بخش اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی جامعه عمل بپوشاند لذا برای اشخاص حقیقی سامانه هنوز اجرایی نشده است و در حال انجام توسط دارایی می باشد. برای اشخاص حقوقی بعد از تهیه کلید عمومی و کلید خصوصی و کد CSR و همچنین امضای الکترونیکی که مراحل تهیه آن در سامانه مودیان موجود است باید سه عملیات در سامانه مربوطه انجام شود و موارد ذیل را تهیه نمود: 1- شناسه یکتا حافظه مالیاتی   2- گواهی مهر سازمانی  3- کد مالیاتی کالا

تهیه کد شناسه یکتا حافظه مالیاتی

بر اساس مستندات امور مالیاتی تهیه شناسه یکتا حافظه مالیاتی به صورت زیر می باشد

  • مراجعه به آدرس my.tax.gov.ir ثبت نام و سپس ورود به پنل کاربری خود.
  • ورود به کارپوشه که مشخصات شرکت در این قسمت نمایش داده می شود و دارای گزینه عملیات است
  • در قسمت عملیات سطر انتخاب ورود به پرونده انجام شود
  • در سمت راست منوی آیتم عضویت موضوع انتخاب شود و گزینه شناسه های یکتا حافظه مالیاتی انتخاب شود
  • در صفحه جدید گزینه سمت چپ سبز رنگ دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی انتخاب شود
  • تیک توسط موردی انتخاب کرده و بعدی می زنیم
  • کلید عمومی در این قسمت باید بارگزاری شود تهیه این کلید عمومی باید به فایل راهنمای پروفایل گواهی در تولید CSR مراجعه شود
  • در مرحله بعدی مشخصات شرکت را نمایش می دهد و بعدی می زنیم و مجدداً هم بعدی میزنیم
  • در این مرحله مشخصات حافظه مالیاتی و مشخصات پایانه های فروشگاه را در صورت وجود برای شرکت خود پر نمایید این فیلد های اختیاری است
  • در صفحه جدید نمایش داده شده اطلاعات پر کرده را نمایش میدهد و کافیست گزینه اتمام را زده شود
  • پس از آن سامانه یک شناسه یکتا به شما خواهد داد که همان شناسه یکتا حافظه مالیاتی می باشد (این شناسه بسیار مهم بوده و به حفظ آن اهمیت داده شود)

 

تهیه گواهی مهر سازمانی

تهیه این کد نیاز به کد CSR می باشد قبلاً توسط راهنمایی پروفایل گواهی در تولید کد CSR دریافت کردیم

مدارک مورد نیاز از شرکت خود 1- گواهی آخرین تغییرات از اساسنامه روزنامه رسمی شرکت 2- معرفی نامه برای دریافت گواهی مهر سازمانی 3-آگهی تاسیس مورد نیاز است

  • وارد سایت Gica.ir شوید در سمت راست صفحه ثبت نام انجام دهید و سپس با وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود کلیک روی گزینه ” ورود متقاضیان امضای الکترونیکی ” وارد پنل کاربری میشوید.
  • مراحل دریافت گواهی الکترونیکی در سامانه قابل مشاهده است به شرح زیر می باشد:
  • ثبت درخواست گواهی الکترونیکی 2- انتخاب محصول + ورود اطلاعات 3- پرداخت ۷۵ درصد هزینه صدور گواهی 4- دریافت کد رهگیری 5- تهیه توکن 6- مراجعه حضوری به نزدیکترین دفتر ثبت نام لیست دفاتردر سامانه موجود است 7- ارائه کد رهگیری + پرداخت 25 درصدی هزینه صدور گواهی 8- دریافت گواهی از دفتر ثبت نام
  • در منوی سمت راست ثبت درخواست گواهی الکترونیکی را زده و سپس ثبت درخواست گواهی از طریق CSR را انتخاب نمایید
  • در فیلد نوع گواهی گزینه متقاضی وابسته به غیر دولتی انتخاب شود در فیلد محصول گزینه گواهی مهر سازمان وابسته به غیردولت با اعتبار یک ساله قیمت …  انتخاب شود (2 سال هم میتوان انتخاب کرد تصمیم با خود شرکت است)

در فیلد محتوای درخواست گواهی CSR متن فایل CSR را در آنجا کپی و پیست میکنیم

سپس گزینه بررسی درخواست میزنیم

  • در پایین صفحه نتایج و بررسی CSR شما نمایش داده می شود و با انتخاب گزینه نمایش اطلاعات فرم سایر اطلاعات شرکت را پر میکنیم

نکته: در این قسمت اطلاع نماینده و معرفی نامه نماینده را بارگذاری و پر میکنیم

نکته: در قسمت بعدی آن اطلاعات سازمان و آخرین گواهی تغییرات اساسنامه در روزنامه رسمی و آگهی تاسیس را پر میکنیم

نکته: جهت آگاهی از نحوه نوشتن معرفی نامه نماینده میتوان گزینه دریافت نمونه فایل در قسمت اطلاعات نماینده کلیک می کنیم

  • بعد از انتخاب ثبت درخواست به مرحله پرداخت می آید و از طریق درگاه بانکی متصل پرداخت مورد نظر را انجام می دهیم
  • پس از پرداخت به شما رسید پرداخت داده می شود و در این رسید کد رهگیری مربوط را یادداشت نموده به آن دفاتر رسمی مراجعه میکنیم
  • بعد از تایید توسط دفاتر رسمی مراجعه شده فایل مورد نظر را میتوان از دفتر اسناد رسمی گرفته یا از طریق همین درگاه ir در قسمت گواهی ها امکان دانلود گواهی وجود خواهد داشت

 

تعریف و دریافت شناسه کالا خدمت

  • وارد سامانه دریافت شناسه کالا خدمات شده
  • اطلاعات مربوط به کالا یا خدمات خود را ثبت کرده و کد سامانه مودیان آن را دریافت کرده و در نرم افزار باید تست شود.

نکته: کد های کالا واحد سنجش ها هر کدام یک معادل دارد و نیاز دارد برای هرکدام لحاظ شود

نکته: برای هر کالای تعریف شده نیازمند این است که یک کد محصول نیز برای آن تعریف شود

نکته: پس از ثبت فاکتور در نرم افزار و ارسال به سامانه مودیان از مسیر زیر می توان آن را درسامانه مورد نظر ردیابی کرد

لاگین کردن به سامانه ! ورود به پرونده در عملیات  ! مدیریت صورتحساب از منوی سمت راست ! صورت حساب های فروش ! فروش داخلی  ! لیست فاکتور های ارسالی قابل مشاهده و قابل ردیابی است

نکته: در قوانین سامانه مودیان 100 فاکتور  می توان به طور همزمان ارسال کرد

درخواست دمو نرم افزار و مشاوره رایگان

فرم زیر را تکمیل کنید، در اولین فرصت طی روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه 8 تا 16 و پنج‌شنبه 8 تا 12)، کارشناسان توتال با شما تماس خواهند گرفت.

  • نام شرکت:نیک محاسب فرنود

 

  • مدیریت:جناب آقای محمدحسین حسینی

 

  • موبایل:09140988446

 

  • تلفن:03434328764
  • نام شرکت:موسسه امین محاسب سورین
  • مدیریت:جناب آقای ابولفضل امینیان
  • موبایل:09124318481
  • تماس:02188522438
  • ایمیل:Info@Draminiyan.ir
  • سایت:draminiyan.ir
  • آدرس:تهران سهروردی شمالی برج بهشت طبقه دوم واحد بیست یک
  • نام شرکت:موسسه ارقام تراز آرمین

 

  • مدیریت:جناب آقای مهدی قربانی مهر

 

  • موبایل:09133705034

 

  • تلفن:03132120270
  • نام شرکت:تراز حساب

 

  • مدیریت:جناب آقای قربانی

 

  • موبایل:09153614460
  • نام شرکت:موسسه آموزشی فرتاک

 

  • مدیریت:سرکار خانم منیره قائمی

 

  • موبایل:09122539642

 

  • تلفن:02532312569
  • نام شرکت:دقیق محاسب ژرف

 

  • مدیریت:سرکار خانم بریجانیان

 

  • موبایل:09123432031

 

  • تلفن:02165361367
  • نام شرکت:حسابداران آریا ساتین
  • مدیریت:سرکار خانم زینب خوئی برکوک
  • تلفن:02126141523/02126141564
  • ایمیل:ariasaatin@gmail.com
  • همراه:09127219609
  • آدرس:تهران، منطقه 8، محله کرمان، بزرگراه رسالت، خیابان کرمان جنوبی، نبش اردستانی، پلاک 119، طبقه دوم، واحد 3
  • نام شرکت:سیستم پردازان حسابگر

 

  • مدیریت:جناب آقای غلامعلی افشار

 

  • موبایل:09123407326

 

  • تلفن:02188902689

مدیریت: جناب آقای ابوالفضل امینیان – تلفن تماس: ۸۸۵۲۲۴۳۸ – ۰۲۱ همراه: ۰۹۱۲۴۳۱۸۴۸۱

  • نام شرکت:ترازحسابان

 

  • مدیریت:جناب آقای جواد تقی زاده اظهری

 

  • موبایل:09124573199

 

  • تلفن:02144445600
  • نام شرکت:رادین حساب آتیه
  • مدیریت:جناب آقای وادی نژاد
  • موبایل:09901918618/02144485481
  • ایمیل:radinhesab@yahoo.com
  • سایت:Radinhesab.ir
  • آدرس:استان تهران – منطقه 14 ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله پونک ، خیابان پارک ، بلوار شهیدنعمت اله فلاح زاده (همیلا) ، پلاک -18 ، طبقه اول

چطور میتونیم کمکتون کنیم؟

توتال، جهت پاسخگویی به نیازهای آتی سازمانها، خدمات پشتیبانی خود را با بهره گیری از کارشناسان متخصص و کاربلد خود، در کوتاه ترین زمان به مشتریان عرضه داشته و جهت افزایش دایره انتخاب، خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه میدهد.