نسل جدید نرم افزار توتال برای افزایش بهره وری و ایجاد گردش کامل اطلاعات در بین تمام شرکتهای شما است.
منو
ســــیسـتم مــــدیریت هوشـــمند و مــــالی +TOTAL4
+TOTAL4 شــــــاهکاری هوشـــــــــمند برای ایجاد بهبود مـــستــمر در تـجارت شما.
امکانات
- بازرگانی
- LMS
- انبار
- ابزار های تحت وب TOTAL247
- ابزار های ویژه
- حسابداری و مالی
- تولید
- حسابداری مدیریت
مدیریت خرید داخلی و خارجی
- تعیین مصوبه قیمتی و برآورد قیمت درخواست خرید
- محاسبه مالیات و عوارض تامین کنندگان
- طراحی و تطبیق فرآیندهای سازمانی زنجیره تامین کالا
- معرفی کالا و خدمات و صدور فاکتور خرید کالا و خدمات
- ایجاد سطوح مختلف دسترسی و تایید روی برگه های صادر شده در فرآیند
- صدور اسناد فرآیند خرید کالا و برگشتی شامل واردات، خرید داخل و خرید از بورس
- برآورد قیمت درخواست خرید و اخذ تایید واحد مالی
- ثبت درخواست خرید براساس درخواست کالاهایی که کسری موجودی دارند
- شناسایی موجودی در راه و کنترل ریالی آن از سیستم حسابداری
- تحویل کالا به انبار یا تحویل مستقیم به واحد درخواست کننده
- تایید تحویل اقلام توسط واحدهای متقاضی و درخواست کننده
- ثبت فاکتور خرید و فاکتور برگشتی
- ثبت پیش پرداخت و کنترل آن در زمان تسویه حساب
- ارسال درخواست پرداخت به واحد مالی و تسویه فاکتورها
- ثبت صورتخلاصه تنخواه تدارکات و تسویه فاکتورهای خرید
- صدور اسناد حسابداری فاکتور خرید، تحویل و برگه مرجوعی بهشکل تکی و گروهی
- ثبت هزینههای تکمیلی در پروسه خرید
- محاسبه بهای تمامشده به ازای هر پارت خرید
- مشخص کردنروش تسهیم هزینهها در محاسبه بهای تمامشده
- گزارش مرور اسناد تدارکات، موجودی در راه، خلاصه خرید
- ارسال به اکسل همهیگزارشهای سیستم
- گزارش سوابق خرید
نرم افزار فروش کالا
- ثبت قرارداد فروش، پیش فاکتور و فاکتور فروش کالا و خدمات بر اساس فرآیند تعریف شده
- معرفی مصوبه قیمت، انواع تخفیفات نقدی و درصدی به تفکیک گروه خریداران
- تعریف قرارداد فروش، مراکز فروش و مناطق جغرافیایی
- سیستم مدیریت پورسانت موزع، سوپروایزر و ویزیتور
- تعریف و تطبیق نحوه صدور اسناد در سیستم مالی بر اساس هر کالا
- مدیریت و کنترل سفارش های پروژه محور و کنترل آن در انبار و فرآیند فروش
- مدیریت مشتری و اطلاعات فروش، قراردادهای فروش، درخواست های مشتریان
- مدیریت اعتباری مشتریان، تجزیه و تحلیل سنی بدهی مشتریان و سیستم تحصیلداری
- امکان کنترل و رهگیری کالاهای خریداری شده بر اساس سریال
- امکان رزرو موجودی هنگام صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش
نرم افزار فروش پیشرفته
- مدیریت درخواست های مشتریان
- معرفی و مدیریت انواع فرآیند فروش
- سفارش فروش از طریق تبلت و اعلام قیمت بصورت سرد و گرم
- قرارداد فروش
- امکان رزرو موجودی هنگام صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش
- کنترل مراکز فروش
- مشخص نمودن شرایط تسویه و مدیریت نحوه تسویه
- کزارشات تحصیلداری
- صدور فاکتور های تجمیعی براساس تحویل کالا ها به مشتری در بازه زمانی
- مدیریت و کنترل سفارشات
- مدیریت سطوح مختلف مشتریان
- مدیریت قیمت ها و تخفیفات
- فروش خدمات و پروژه محور
- دریافت سفارشات بصورت آنلاین با پشتیبانی راه حل موبایل
- فرآیند فروش سرد و گرم
- فرآیند برگشت فاکتور و کنترل آن از روی سیستم توزیع
- امکان کنترل و رهگیری کالاهای خریداری شده براساس سریال مشخص و سری ساخت در زمان فروش
- مدیریت اعتبار مشتریان
- سیستم مدیریت پورسانت موزع، سوپز وایزر و ویزیتور
- امکان مدیریت پیش پرداختهای مشتری
- کنترل قراردادهای فروش براساس فرایند فروش
- ردیابی کالا در انبار
- گزارشات فروش و سود و زیان
- تجزیه و تحلیل سودآوری به ازای هر محصول، مشتری، مراکز فروش، مناطق جغرافیائی
نرم افزار واردات و صادرات کالا
- ثبت اطلاعات پروفرما به همراه جزییات مورد نیاز
- محاسبه خودکار ارزش کل پروفرما: با وارد کردن اطلاعات مبلغ پروفرما، تخفیفات، سایر هزینه ها و… هزینه نهایی پروفرما به صورت خودکار محاسبه گردد.
- قابلیت ایجاد پارت های مختلف برای پروفرما و ثبت پرونده برای هر پارت
- امکان اسکن اسناد با قابلیت ایجاد پرونده با محوریت شماره پروفرما
- صدور اینویس و همچنین ثبت کالاهای اینویس با جزئیات کد تعرفه، وزن خالص و ناخالص، تعداد، قیمت واحد و …
- ورود هزینه های اینویس برای محاسبه بهای تمام شده هر سفارش و کالا با ارزهای مختلف
- محاسبه و کنترل مقدار سفارش در راه
- تفکیک نرخ کالا و هزینه های سفارشات خارجی در زمان ورود به انبار
- محاسبه بهای تمام شده هر واحد کالا
- مدیریت و کنترل سفارش های پروژه محور و کنترل ان در انبار و فرایند فروش
- برنامهریزی حمل و نقل کالاهای وارداتی
- مشخص نمودن فرآیند تامین کالا و توزیع کالا
- مدیریت وسایل نقلیه
- ثبت و کنترل مراحل مختلف ترخیص
- مجوز های لازم از جمله دامپزشکی و….
- گواهی بازرسی
- ثبت سفارش
- بیمه باربری
- گشایش حواله، برات و اعتبار اسنادی
- اسناد حمل
- اسناد گمرک
- رصد و کنترل کالای وارداتی تا مرحله رسید انبار
- ارتباط محموله های ورودی و خروجی
- ثبت و مشخص نمودن نحوه ی توزیع کالای فروخته شده
- برنامه ریزی توزیع
- امکان منطقه و مسیر بندی مشتریان
- بودجه بندی برای هر منطقه
- مشخص نمودن ماشین های هر مسیر و سفارش های مربوط به هر منطقه و مسیر
- ردیابی روزانه و حتی لحظهای عملکرد واقعی عوامل و مقایسه آن با بودجه تخصیصی
- مدیریت کالاهای برگشتی و کالاهای تحویلی
نرم افزار انبار مقداری و ریالی
انبار مقداری
- تعریف مشخصات کالا و اطلاعات تکمیلی نامحدود کالا براساس نیاز گوفر
- مدیریت چرخه مواد
- درخواست و سفارش خرید
- ردیابی خرید
- تعریف و کنترل انواع فرآیند سفارش و تامین کالا و تولید کالا
- درخواست کالا از انبار
- مدیریت موجودی انبار
- رسید مواد در انبار
- جابجایی در انبار
- ردیابی کالا در انبار
- انبارگردانی
- مدیریت سفارشهای امانی
حسابداری انبار
- مدیریت قیمت گذاری کالا به صورت شناسائی ویژه یا میانگین یا FIFO
- ثبت خودکار اسناد مالی هنگام رسید و حواله کالا
- محاسبه ارزش موجودی کالا به طور خودکار بر اساس تغییرات موجودی کالا در انبار (برای روش میانگین)
- ارزشیابی مجدد موجودی به صورت لحظهای
- انجام فرآیند انبارگردانی و ثبت های آن در سیستم
نرم افزار مدیریت ارتباط با صاحب کالا
استعلام نرخ:
- دریافت مربوط به نحوه ی حمل و خدمات
- اطلاعات مربوط به محموله
- اطلاعات مربوط به شیوه حمل
رهگیری محموله:
امکان نظارت و کنترل کامل محموله را برای صاحب کالا به 24 زبان زنده دنیا برای تمام انواع مدل های حمل اعم از ترکیبی، جاده ای، کشتیرانی و ریلی، از طریق وارد کردن شماره سفر محموله در پورتال الکترونیک فراهم می کند.
این اطلاعات شامل موارد زیر است:
- روش حمل اعم از دریایی، هوایی، زمینی، ریلی و ترکیبی
- اعلامیه حمل و تاریخ حمل از مبداء
- اطلاعات بارنامه کشتیرانی و کانتینرها
- اعلامیه ورود و تاریخ ورود به مرز وروردی
- ردیف ترخیصیه و قبض انبار
- اظهارنامه گمرکی و اطلاعات پروانه ترانزیت
- اطلاعات بارنامه جاده ای اعم از بین المللی، داخلی و ریلی
- اطلاعات مرز خروجی
- صورت جلسه تحویل سالم محموله
- تحویل کانتینر و هزینه دموراژ
نرم افزار مدیریت بازرگانی حمل و نقل
- ایجاد بانک اطلاعات مشتری ها
- مدیریت فرصت های فروش
- تقویم و یادآوری ها
- مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش
- مدیریت درخواست و ارائه سرویس
- ارزیابی و رتبه بندی
- اطلاع رسانی خودکار به مشتری
- فراموش نشدن پیگیری ها
- پورتال نمایندگان
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری
میزکار هوشمند
- امکان مشاهده خلاصه وضعیت آمار مکاتبات کارتابل کاربر
- امکان مشاهده اخبار و اعلانات سازمان
- امکان استفاده از لیست انجام کار، ثبت یادآوری
- امکان مشاهده تقویمکاری و رویدادهای سازمانی و درج رویدادها
- امکان اطلاعرسانی رویدادهای مندرج شده در تقویم سازمانی با پیام کوتاه (نیاز به فعالسازی ارسال پیامک(
- امکان مشاهده تصویر روز، تابلو اخبار و اعلانات و سخن روز
- افزودن فایل در اخبار و اعلانات
- مشاهده آمار نامهها
- امکان جستجو در فهرست انجامکار در میزکار اتوماسیوناداری
- امکان شخصیسازی و تعیین رنگبندی تم های تعریف شده برای نرمافزار
- تعیین پیوندهای دسترسی سریع به سایر فرمهای نرمافزار در منوی اصلی
- امکان جابهجایی بین سمتهای منتسب به کاربر جاری
- امکان دسترسی به کارتابل کاربران دیگر حسب دسترسی و جایگاه کاربر جاری در ساختار سازمانی
پیگیری و ردیابی ارجاعات و اقدامات
- امکان انتخاب نوع ارجاع (اصل، رونوشت) در هنگام ارجاع نامه
- امکان انتخاب نوع فوریت ارجاع (عادی، فوری، آنی) در هنگام ارجاع نامه و درج مهلت پاسخگویی قابل تنظیم برای گیرنده
- امکان ارجاع نامه (جهت استحضار، جهت اقدام، جهت امضا، و …) و درج شرحهای ارجاعات متفاوت به یک یا چند گیرنده
- امکان ارسال ارجاع (پیام) صوتی بجای ارجاع متنی
- امکان تعیین مهلت پاسخگویی برای گیرنده ارجاع
- درج فایل در هنگام ارجاع نامه
- امکان تعریف متون پرکاربرد جهت درج سریع متن ارجاع
- امکان ایجاد گروه گیرندگان و ارجاع گروهی
- امکان ارجاع زدن نامه از طرف کاربر جانشین شده در چارت سازمانی
- امکان ارجاع نامه به یک یا چند واحد سازمانی و کلیه پرسنل عضو واحدها
- امکان تعریف ارجاع خاص برای کاربر به منظور ارجاع نامه خارج از سطوح دسترسی تعیینشده در چارتسازمانی
- امکان بازپسگیری ارجاعنامه در صورت خوانده نشدن آن توسط گیرنده ارجاع
- امکان ارجاع نامه بصورت محرمانه و مشاهده ارجاعات محرمانه در صورت داشتن سطح دسترسی لازم
- امکان درج یادآوری و اعلان در هنگام ارجاعنامه و قرارگیری نامه در فهرست پیگیریها
- امکان مشاهده مدت زمان رسوب نامه در کارتابل گیرنده ارجاع (زمان سپری شده تا اولین اقدام شامل ارجاع، بایگانی، حذف ارجاع نامه)
دبیرخانه تخصصی / مدیریت بسته ها و مرسولات
- امکان تعریف نامحدود دبیرخانه با فرمتهای مختلف شمارهگذاری
- امکان معرفی دفاتر اندیکاتور متعدد بهازای یک دبیرخانه
- امکان معرفی شماره اندیکاتور و اختصاص فرمت شمارهگذاری مستقل برای هر دبیرخانه
- ثبت و مدیریت انواع نامهها و بستههای مکاتباتی وارده و صادره (شامل اطلاعات نوع بسته، دبیرخانه، طبقه بندی، نوع دریافت، شرکت پستی، نوع پست، بارکد، تاریخ دریافت، تاریخ ثبت، موضوع، توضیحات، فرستنده، گیرنده)
- امکان ثبت نامهها در سیستم دبیرخانه به یکیاز روشهای بارگزاری تصویر نامه، اسکن نامه، نامه ایمیلشده.
- ثبت مشخصاتنامه (شماره و تاریخ نامه وارده، دبیرخانه، پرونده، موضوع، فرستنده، گیرندگان، نوع ارجاع، نوع ارسال، متنارجاع، تحویلدهنده، محرمانگی، فوریت، کلیدواژهها(
- جستجوی شماره نامه با کاراکترهای متنوع / جستجو و بازیابی اطلاعات ثبتی متفرقه و… / جستجو در فهرستهای دبیرخانه
- الزامی نمودن پاسخ به نامهها در دبیرخانه
تقویم سازمانی و مدیریت جلسات
- امکان تعریف انواع تقویمهای کاری و دسترسی به کاربران
- امکان درج رخدادها بصورت روزانه یا هفتگی در تقویم سازمانی
- امکان تعیین دسترسی جهت مشاهده، درج، ویرایش و حذف رویدادها در تقویم سازمانی به کاربران
- ثبت و تنظیم زمان قرار ملاقاتها و جلسات در تقویم سازمانی
- امکان تعریف روزهای تعطیل در سال
- امکان تعریف ساعاتکاری روزانه در هفته
- امکان درج رویدادها برای گروهی از کاربران
- امکان درج یادآوری برای جلسات و نمایش آن برای افراد مربوطه
- یادآوری رویدادهای ثبت شده در هنگام سررسید توسط ایمیل و پیامک
سامانه تبادل فایل
- امکان ارسال و دریافت فایل در کارتابل اتوماسیون اداری
- اعمال سطوح دسترسی براساس واحد سازمانی و کاربران بر روی نوع و حجم فایل قابل انتقال
- مشاهده و دریافت فایلها در کارتابل اتوماسیون اداری گیرندگان
پیام ها و گفتگوهای سازمانی (چت سازمانی)
- دریافت اعلان در لحظه در زمان دریافت پیام
- امکان ایجاد گروه برای گفتگو های سازمانی بین کاربران
- امکان ارسال فایل و تصاویر مجاز در پیام ها
- امکان ارسال پیام صوتی در چت
- امکان اخذ گزارش از گفتگو های بین کاربران
- امکان تعیین سطح دسترسی در گفتگوی سازمانی
- مشاهده آرشیو گفتگوهای انجام شده هر کاربر
تنظیمات، اطلاعات پایه و ساختار سازمانی
- امکان تعریف سازمانهای مرتبط بههم (درختواره سازمانی(
- امکان تعریف انواع سازمان و گروهبندی سازمانها براساس نوع
- امکان تعریف چارت سازمانی
- امکان تعریف و مشاهده پرسنل و انتساب پست سازمانی مشخص از روی چارت سازمانی
- امکان تعریف چند سمت یا پست سازمانی به یک پرسنل
- تعریف عنوان مکاتباتی برای واحدها و سمتهای سازمانی
- امکان تعریف امضا متعدد به ازای هر پست سازمانی پرسنل
گزارش ساز و گزارش های پیش فرض (گزارش های استاندارد)
- امکان اجرای گزارشهای پیش فرض سیستم
- امکان ساخت و بارگزاری گزارشهای خاص هر سازمان بهره بردار ( نرمافزار ساخت گزارشات بر مبنای نرمافزار Stimul Soft یا SQL Server Reporting Service میباشد(
- امکان گزارشگیری با محتوی
- امکان ارسال گزارشهای آماری به صفحه گسترده Excelیا فرمت PDF
- مدیریت دسترسی کاربران و گروههای کاربری به گزارش ها
- قابلیت ایجاد فیلتر بر روی گزارشها براساس محدوده تاریخ ثبت، شماره ثبت، شرکت بیرونی، فرستنده، گیرنده، ایجادکننده نامه، ثبتکننده نامه، ارجاعدهنده، امضا کننده، نوعنامه
امنیت و حدود دسترسی و رویدادها
- امکان اعمال پایان خودکار Session جاری استفاده کاربران از نرمافزار اتوماسیون اداری در صورت عدم استفاده در بازه زمانی مشخص
- پشتیبانی از پیچیدگی رمز ورود
- امکان اعمال اجباری کردن انتخاب رمز عبور قوی (Strong Password)
- ثبت Log تمامی جزئیات رویدادهای مرتبط با نامه و کاربر در نرمافزار
- امکان ثبت لاگ مربوط به ورود و خروج به نرم افزار
- امکان ثبت لاگ مربوط به ایجاد،ثبت، ابطال، چاپ، امضا، ارسال، الصاق متن و پیوست، نامه
- امکان گزارشگیری برای راهبر نرمافزار از لاگ همه کاربران
- امکان ثبت لاگ مربوط به عملیات راهبر نرمافزار مانند فعال یا غیرفعالسازی کاربر، اعطای دسترسی، حذف دسترسی، افزودن در گروه کاربری، تعریف کارکنان، تعریف امضای کارکنان، ایجاد قالب و الگوی متن و …
- امکان دسترسی به مجوز ها و فرمهای پایه سامانه براساس دسترسی راهبرهای هرسازمان تعریف شده
ارسال و مدیریت پیام ها
- امکان ارسال SMS در هنگام ثبت نامه
- امکان ارسال SMS در هنگام ارجاع نامه
- امکان ارسال SMS در هنگام ایجاد رویداد جدید تقویم کاری
- امکان ارسال SMS در بخش هشدار و پایش نرم افزار اتوماسیون اداری
- امکان گزارشگیری از SMSهای ارسال شده
- امکان فعال نمودن ارسال SMS درزمان رخداد یک رویداد
مدیریت مستندات
- تعریف درختواره پوشه های نگهداری اسناد حمل به تفکیک سفر و نوع حمل
- امکان تعریف سطوح دسترسی پوشهها براساس مشاهده، ایجاد، ویرایش، حذف به ازای هر کابر
- امکان تعریف مقادیر نامحدود به ازای هر سند و دریافت مقدار مربوطه در زمان ورود اسناد
- تعریف کلیدواژهها (تگهای) متنوع و انتساب آنها به سند جهت دستیابی سریع
- مدیریت مستندات و کنترل پروندههای حمل بصورت بارگذاری غیر متمرکز اسناد
- امکان ارتباط اسناد مربوط به بارنامه با نرم افزار حمل و مشاهده اسناد از داخل فرمها
- ارتباط آنلاین با نمایندگان، رانندگان جهت تبادل اسناد، بارگذاری اسناد
- امکان مشاهده تاریخچه تغییرات یک سند
- امکان الصاق فایل از طریق اسکنر یا الصاق دستی بر روی سند
- امکان جستجوی اسناد بر اساس موضوع و ویژگیهای اسناد و کلیدواژهها، گروه مقادیر سند
- امکان انتقال پوشه و امانت دهی اسناد به یک فرد خاص و قفل/ آزادسازی سند (check in/check out)
نرم افزار مدیریت درخواست ها
- ثبت درخواست های درون سازمانی و برون سازمانی
- مشخص نمودن Task های مربوط به هر درخواست و ارجاع به پرسنل مربوطه
- ثبت گزارش عملکرد هر پرسنل به تفکیک هر Task
- پیگیری کارهای انجام شده و اتمام درخواست مربوطه
- پیگیری درخواست های انجام نشده، معوق و اتمام یافته
- بررسی عملکرد هر پرسنل با توجه به کارهای ارجاع شده
- محاسبه زمان انجام و بهای تمام شده هر درخواست به تفکیک پرسنل
- ابزار چند ارزی
- ابزار تهیه گزارش های مالی برجسب ارز انتخابی
- ابزار تغییر زبان کلیه زیر سیستم ها
حسابداری
- تعریف حسابها و تهیه فهرست حسابها به صورت درخت واره (chart of account) و طبقه بندی حسابها تا 6 سطح تفصیلی شناور
- تعریف حسابهای تفصیلی در هر 6 سطح شناور، به صورت درخت واره
- تعريف كدينگ حسابداري ماتريسي و درختي و در سطوح شناور (تعداد ارقام كل، معين و جزء بنا به نظر بهین آور قابل تنظيم است.)
- برقراري ارتباط با کلیه سیستمها براي دريافت اطلاعات دستههاي پرسنل، مشتريان، کالا، سفارشها و …
- امکان تعیین حسابهای مرتبط با cash flow
- تعيين اطلاعات تكميلي براي هر حساب
- تعیین حقوق دسترسی در سطح هر حساب به ازای هر کاربر
- امکان ثبت اسناد مالی دستی در مراحل مختلف و اسناد برای ابعاد کنترل داخلی
- تعریف انواع وضعیت ثبت و کنترل اسناد و ارائه دسترسی به کاربران مختلف
- صدور سند بر اساس اطلاعات دريافتي از ساير سيستمها به صورت مكانيزه
- معرفی الگوهای اسناد و استفاده از آنها در صدور سند
- نگهداري اطلاعات تكميلي (شماره چك، مقدار، واحد، مبلغ ارز، نوع ارز، تاريخ، شماره حرفي و …)
- ثبت و نگهداری رویدادهای مالی به هنگام و همزمان با تراکنش های مرتبط
- امکان تعیین سقف مجاز برای کاربران و محدود نمودن دسترسی افراد به ثبت سند
- تایید یا رد اسناد توسط کاربر تنظیم کننده سند و رده های بالاتر
- انجام عملیات مالی پایان دوره و صدور مکانیزه اسناد بستن حسابهای موقت، اختتامیه و افتتاحیه
- ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون (Excel, Word, XML, PDF) به منظور تجزیه و تحلیلهای مالی مورد نظر کاربر
- بهرهبرداري از اطلاعات سالهاي مالي مختلف به طور هم زمان
- امکان گزارشهای مرور حسابها به صورت ساده و تحلیلی و آنالیز حسابها و ارائه ترازهای تحلیلی جداگانه برای هریک از شرکت های زیر مجموعه
- تهيه دفاتر قانوني
- گزارش به صورت ریالی و ارزی مربوط به
- دفاتر و گردش حسابها
- گزارش تراز هر حسابها
- گزارش مقايسه حسابها به شكل ماتريسي
خزانه داری
- امکان تعریف حسابهای بانکی ارزی و ریالی و تعریف دسته چک به ازای حسابهای بانکی جاری
- تخصیص چک به طور اتوماتیک/ دستی به سندهای پرداخت
- امکان مدیریت اسناد در جریان وصول یا اسناد در جریان پرداخت در حساب های فرعی جداگانه به ازای هر بانک
- تعیین سقف اعتبار زمانی و مقداری بر اساس اسناد
- مدیریت اسناد دریافتنی
- ثبت اسناد نزد بانک قبل از سر رسید،
- ثبت واگذاری اسناد در بانک جهت وصول، در تاریخ سر رسید
- واگذاری اسناد به تامین کننده در ازای بدهی شرکت (حساب/ اسناد پرداختنی)
- ثبت وصول یا واخواست اسناد دریافتنی در بانک
- صدور سند ساده يا مركب به صورت مكانيزه
- مدیریت اسناد پرداختنی
- ثبت پرداخت از طریق دستور پرداخت با مشخص کردن نحوه پرداخت شامل:
- تعریف روش پرداخت Payment Method اعم از نقد، چک و غیره و تخصیص حساب مربوطه به طور اتوماتیک در هنگام ثبت سند بر اساس روش پرداخت انتخابی
- وجه نقد
- حواله نقدی و چک روز
- اسناد انتظامی
- مراحل مختلف عملیاتی دستور پرداخت، صدور چک، تحویل چک، برداشت از حساب طی اعلامیه بانک و ابطال چک
- امکان تعریف، مدیریت صندوق و تنخواهگردانهای مختلف و گزارشگیری از وضعیت آنها
- امکان ثبت پرداخت هزینههای جزئی از طریق تنخواه
- امکان تعریف عملیات مختلف ممکن در حوزه تنخواه از قبیل شارژ تنخواه، دریافت از مشتری، پرداخت به تامین کننده، دریافتهای جزئی، انتقال بین تنخواه گردانها، انتقال به بانک و غیره و تخصیص حساب به طور خودکار و بر اساس عملیات ثبت شده.
- امکان ثبت عملیات هر تنخواه به طور روزانه (بدون ثبت سند مالی) و بررسی عملیات ثبت شده و تایید آنها در انتهای روز و در نتیجه ایجاد سند مالی به طور خودکار و درج عملیات در دفاتر مالی بهین آور.
- پشتیبانی فعالیتهای ارزی.
- امکان ثبت صورتحساب بانک و تهیه صورت مغایرت بانکی بصورت خودکار.
- گزارش صورت مغايرت بانكي به روشهاي مانده واقعی، مانده دفتر به مانده بانك، مانده بانك به مانده دفتر
- جريان وجوه نقد (Cash Flow) به تفكيك ارز و تهیه گزارش گردش وجوه نقد
- اجراي سناريوهاي مختلف محاسبه موجودي جهت مديريت نقدينگي
- گزارش درخواست دریافت و پرداخت و ردیابی فرمهای مربوط شده با این درخواستها
- گزارش گیری از چکهای صادره از هر بانک و وضعیت آن (ابطال شده و غیره)
ارزی
- پشتیبانی از تمامی ارزها و انتخاب هر کدام از ارزها به عنوان ارز مرجع – تقویم تغییرات نرخ ارز
- گزارش ساده و تحلیلی اسناد، دفاتر، تراز ها بر اساس ارز مرجع و تمامی ارز های مختلف
- تسعیر مانده حسابهای ارزی به صورت اتوماتیک و کنترل داشتن آنها
- صدور سند تسعیر ارز بر اساس آخرین سطح حسابها
حقوق و دستمزد
- ثبت اطلاعات پرسنلي، احکام، کارکرد، وام ها و… و پرداختهاي مستمر و تعديلات
- تعریف انواع جرائم غیبت و تأخیر و اختصاص به پرسنل مورد نظر
- تعريف قوانين جداول پرداختها، كسور و جداول مالیاتی
- معرفی انواع معافیتهای مالیاتی
- عمليات مربوط به وامها و ضامنهای وام
- امكان پرداخت مساعده، پيشپرداخت، محاسبات عيدي و پاداش و ماليات با در نظر گرفتن معافيتها
- محاسبه و صدور سند ذخيره سنوات و اعمال تغييرات معوقه جداول پرداخت و كسر با احتساب بيمه ماليات
- امكان تسويه حساب و تغيير وضعيت پرسنل
- صدور خودکار احکام اصلاحیه در زمان صدور حکم معوقه در صورت نیاز و با تأیید کاربر
- امكان محاسبه مجدد ناشي از تغيير قوانين و روشهاي حقوق و دستمزد
- امكان تهيه گزارشهای بيمه، ماليات و تهيه پرونده هاي مکانیزه برای تمامی سازمانهای ذیربط نظیر بانكها، بیمهها، دارائی و …
- طراحی گزارشهائی که در جداول از پیش چاپ شده تهیه میشوند، نظیر فیش حقوق.
- امکان ارسال فیش به آدرس ایمیل کارکنان
- امکان صدور سند حسابداری با ایجاد الگو توسط کاربر.
- پردازش و صدور سند به سیستم مالی به تفکیک شعب تعریف شده سازمان
- انعطاف پذيري در قوانين و محاسبات
- ارتباط مكانيزه با ساير سيستمها
- خلاصه مراكز هزينه و گزارش كنترلي اسناد حسابداري
- عوايد سالانه به تفكيك ماليات تفكيكي
- گزارش محاسبه ذخائر پرسنلي (مرخصي و سنوات)
- تهیه فایلهای بیمه و مالیات با فرمت و ساختار مورد نظر سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی
اموال و دارایی های ثابت
- طبقه بندی دارائیهای ثابت و داراییهای در جریان ساخت سازمان
- ثبت، ردیابی و نمایش اطلاعات کامل پلاک دارائی ثابت طی فرآیندهای ایجاد درخواست خرید، ثبت سفارش خرید، دریافت دارایی و کنار گذاری دارایی و اسقاط آن
- تخصیص شماره برچسب و پلاک دارایی به اموال
- معرفي تجمعي اموال مشابه با پلاك مجزا
- تخصيص هر پلاك دارايي به سطوح گروه و محل استقرارهاي تعريف شده
- معرفي پرسنل و مشخص نمودن اشخاص تحويل گيرنده اموال و صدور فرم نقل و انتقال دارايي با شماره سريال
- نقل و انتقال دارايي در نزد اشخاص مختلف
- نقل و انتقال دارايي در محل استقرار و مركزهای هزينه مختلف
- تعیین روشهای محاسبه استهلاک دارایی مطابق نیاز هر سازمان ( روش مستقیم ، نزولی و …)
- محاسبه استهلاک به طور خودکار و یا دستی و ثبت سند مالی مربوطه به طور همزمان
- مدیریت فرآیند هایی نظیر تحصیل دارایی، مستهلک کردن دارایی، انتقال دارایی، تجدید ارزیابی دارایی، اسقاط دارایی، فروش دارایی
- تهيه كارت دارايي (قيمت تمام شده ، استهلاك ، ارزش دفتري)
- ثبت اطلاعات مربوط به تجديد ارزيابي داراييها و محاسبه استهلاك با نرخ جديد
- نگهداري داراييهايي كه محاسبه استهلاك براي آنها مورد نظر نبوده ولي كنترل موجوديت آن دارايي و هزينههاي صرف شده برای خريد و يا نگهداري آن دارايي داراي اهميت ميباشد
- مدیریت عملیات پایان دوره و سال مالی برای داراییهای ثابت
- امکان تعیین ارزش داراییهای در جریان تکمیل و پروسههای مربوطه
- معرفي حسابهاي زير در هر سطح حساب و دارايي با امكان استفاده از اطلاعات سيستم حسابداري مالي توتال به صورت بدون واسطه (Online) :
- معرفی حساب ذخيره استهلاك، معرفی حساب هزينه استهلاك، معرفی حساب تعديلات سال گذشته، معرفی حساب تعديلات سال جاري، معرفی حساب خريد دارائي (اموال)، معرفی حساب كنترل خريد دارائي (اموال)، معرفی حساب كل بيمه، معرفی حساب جزء بيمه، معرفي حسابها بر مبناي اختتام به تفكيك علتهاي اختتام قابل تعريف توسط استفاده كننده (شامل فروش، معاوضه، حادثه و …)، معرفی حساب قيمت تمام شده دارائی، معرفی حساب سود و زيان/ هزينه دارائی، معرفی حساب دريافت كننده وجه
- تعریف انواع شابلون و صدور سند حسابداری به صورت مکانیزه
- اختصاص اتوماتیک پلاک اموال و ثبت آن به صورت کاملاً مکانیزه
- ارائه انواع گزارشهای مورد نیاز در حوزه ی داراییهای ثابت و در جریان ساخت نظیر:
- گزارش کارت دارایی ثابت جهت ارائه اطلاعاتی نظیر سوابق تحصیل دارایی، طبقه بندی، محل استقرار، نمایش استهلاکهای ثبت شده و پیشبینی استهلاک و غیره برای هر پلاک دارائی.
- گزارش تراز دارائیها در سطوح مختلف نظیر لیست دارائیها، طبقه دارائیها، مرکزهای هزینه، محل استقرار و غیره.
- اختتام محاسبه استهلاك براي دارائيها (فروش رفته ، خسارت ديده و …) و تهيه گزارشهاي مربوطه
تولید گزارشات فصلی و حق العمل کاری (TTMS)
- صدور فاکتور خرید و فروش، تولید گزارش های خرید و فروش فصلی
- صدور فاکتور جهت اطلاعات کارمزد دریافتی و معاملات انجام شده از طرف صاحب کالا
- تولید اتومات فایل هایTTMS بر اساس خرید و فروش فصلی و حق العمل کاری
حسابداری بهای تمام شده پروژه
- حسابداری عوامل هزینه Cost Element Accounting
- حسابداری مراکز هزینه Cost Center Accounting
- حسابداری قیمت تمام شده پروژه Accounting Project Cost
- محاسبه بهای تمام شده واقعی محصول و خدمات Actual Cost
- محاسبه بهای تمام شده بین دوره
- مقایسه بهای تمام شده استاندارد با واقعی و مشاهده انحرافات
- تخصیص و تسهیم هزینه های مراکز خدماتی به مراکز تولیدی
- تجزیه و تحلیل سودآوری به ازای هر محصول، مشتری، مراکز فروش، مناطق جغرافیایی
- صدور اسناد مالی بهای تمامشده به دو روش استاندارد و واقعی
کنترل تولید
- تعریف مراکزکاری و خطوط تولید و تخصیص پرسنل، ظرفیت، تجهیزات و شیفت مخصوص هر مرکز
- تعریف کارکردهای استاندارد برای اندازهگیری در فرآیندهای تولید مانند نفرساعت، ماشین ساعت، انرژی مصرفی و …
- ایجاد شناسنامه بچ برای هر کالا اعم از مواد، نیمه ساخته و محصول
- تعریف BOM و فرایند تولیدهایRouting متنوع برای هر کالا و استفاده از BOM مرجع
- انتخاب BOM برای هر کالا در زمان سفارش محصول
- مشخص کردن ضایعات استاندارد مواد و تولید به تفکیک ماده و عملیات
- تعریف فرآیندهای موازی و جایگزین فرآیند تولید اصلی در زمان تعریف OPC
- نمایش درختواره ساخت محصولات و نیمه ساخته تا آخرین لایه
- تعریف برنامه کلان تولید بهشکل دورهای (Time Bucket) و کنترل تحقق هر دوره به تفکیک محصول
- محاسبه مواداولیه مورد نیاز به تفکیک هر سفارش تولید
- صدور سفارش تولید برای هر محصول یا نیم ساخته و زمانبندی آن به تفکیک عملیات در هر شیفت
- کنترل و ردیابی گردش کار از ورود مواد اولیه تا تحویل کالای نهایی به انبار
- رویهی انتقال کالا از انبار مواد به انبار پای کار تولیدی بهشکل تجمیعی
- در نظر گرفتن کالهای جایگزین برای انتقال به انبار پای کار
- رزرو موجودی انبار برای سفارش تولید بر اساس مقدار مورد نیاز بهشکل خودکار
- صدور خروجی مواد بر اساس اندازهی بستهی موجود در انبار و کنترل باقیماندهی آن در انبار پای کار
- صدور مصرف خودکار مواد (Back Flush) بر اساس مقدار تولید و ضایعات واقعی کالای تولید شده
- رسید خودکار محصول در انبار پای کار
- استفاده از سیاست مصرف کالا برای اولویتبندی ارسال بچهای مختلف کالا از انبار به مرکز تولیدی
- ثبت عملکرد تولید در واحدهای مختلف به تفکیک مقادیر سالم، دوبارهکاری و ضایعات
- ثبت اطلاعات تکمیلی (پرسنل، تجهیزات و ماشین آلات ، دلایل تاخیر برنامه، دلایل ضایعات
- کنترل و ثبت کالای جانبی تولیدی
- بازیافت ضایعات تولید در خود محصول یا در محصولات دیگر
- گزارشدهی متنوع و چندبعدی از تمامی اطلاعات موجود تولید
مدیریت مالی
- مدیریت موثر قراردادهای حمل
- کنترل هزینه های حمل در تمامی سطوح
- مدیریت ساده ی جریان نقدینگی
- شناسایی بهای تمام شده بصورت مرحله ای
- کنترل و مدیریت نمایندگی ها و هزینه یابی آن
صورت های مالی
- تهیهی گزارشهای اصلی شامل تراز نامه ، صورت سود و زیان ، سود و زیان انباشته ، سود و زیان جامع و جریان وجوه نقد
- تهیهی یادداشتهای پیوست صورتهای مالی با فرمتهای ساده و ماتریسی
- تهیهی صورتهای مالی با استفاده از استاندارد های مختلف
- استخراج گزارشها در فرمتهای WORD و EXCEL
- ردیابی مبلغ هر سرفصل در سطح حساب کل ، معین و سطوح تفصیلی
- قطعی کردن گزارشهای تهیه شده در هر دوره
- تعریف دورههای زمانی مختلف برای تهیهی صورتهای مالی در طول یک سال مالی
- تهیه صورت های مالی به زبان فارسی و انگلیسی
- تهیهی صورتهای مالی مقایسهای با امکان مقایسهی اقلام صورتهای مالی دوره جاری با هر یک از دورههای تعریف شده در گذشته
- WMS
مدیریت و اجاره انبار
- قرارداد انبار به صورت های اجاره کامل انبار یا بخشی از انبار
- امکان ردیابی ورود و خروج کالا
- امکان مشخص شدن درصد حجم هر کالا در زمان رسید کالا جهت محاسبه اجاره بها
- امکان مشخص شدن شرایط مورد نیاز برای نگهداری هر کالا و تاثیر در قیمت دهی در زمان رسید کالا
- امکان مشخص نمودن مکان فیزیکی نگهداری هر کالا
- امکان صدور حواله خروج کالا بر اساس مانده رسید های کالا و عدم ثبت کالای منفی
- ثبت اجاره های سر رسید شده بر اساس تاریخ رسید
- ثبت تعرفه اجاره انبار
- امکان ثبت تعرفه به ازای مبنای محاسبه و محل تخلیه
- امکان تخصیص تعرفه اجاره به تفکیک چهار دوره متوالی انبار
- امکان محاسبه اجاره براساس مانده موجودی با احتساب درصد ثابتی از اجاره مبنا
- امکان افزودن اجاره بها به ازای هر تعرفه ، جهت تخصیص مبلغ/درصد بتفکیک شرایط مورد نیاز برای نگهداری کالا
- امکان نگهداری سابقه تعرفه های تعریف شده (با وضعیت ابطال شده)
- ثبت سررسید اجاره ها به صورت دستی و اتومات
- محاسبه قیمت سررسید اجاره ها براساس اخرین تعرفه فعال
- نمایش رسیدهایی که اجاره برای انها صادر نشده و امکان صدور به صورت گروهی
- ثبت خدمات به صورت مجزا و ثبت خدمات به ازای رسید کالاها
- ثبت پرداختی های مبلغ اجاره و خدمات با امکان ثبت تخفیف
- گزارش از کاردکس کالا
- گزارش از صاحب کالا برمبنای مانده حساب و گردش کالا
- گزارش درآمد ماهانه انبار
- گزارش مالی حساب انبار براساس سررسید اجاره
- گزارش هزینه های مربوط به نگهداری هر واحد کالا
- TMS Forwarder
- TMS Carrier
نرم افزار اعلام نرخ به مشتری
استعلام نرخ
- ثبت استعلام نرخ برای حمل بار براساس شهر مبدا و مقصد ، نوع کالا ، شیوه های حمل ، وزن بار و وسیله حمل ، ایستگاه بارگیری و تخلیه.
- ارائه مبلغ پیشنهادی با امکان تعیین نوع ارز و انتخاب صاحب کالا
- انتخاب شیوه های حمل با توجه به دسترسی کاربر
- اتصال استعلام به اطلاعات بار فورواردی
- امکان الحاق مستندات استعلام نرخ
- امکان ابطال استعلام نرخ به همراه دسترسی مربوط به فرآیند استعلام نرخ
- امکان بازنگری استعلام نرخ و مشخص نمودن دلیل بازنگری
- بایگانی استعلام نرخ با قابلیت مراجعه و جستجو به بایگانی
- امکان تایید مشتری و درج توضیحات تکمیلی توسط مشتری
- امکان کپی استعلام نرخ و اصلاح آن براساس شیوه حمل و اطلاعات درخواست حمل جدید با قابلیت جستجوی استعلام های کپی شده.
- انتخاب کاربر ذینفع و تعیین دسترسی متفاوت این کاربر
- قابلیت چاپ با امکان انتخاب شرح از لیست و دریافت خروجی بصورت pdf و jpeg و word
اعلام نرخ
- امکان مشاهده استعلام های ثبت شده براساس دسترسی های کاربر فعلی، ذینفع و مجوزهای دسترسی تعیین شده بر روی شیوه حمل.
- امکان الحاق و بایگانی مستندات به ازای استعلام با توجه به دسترسی کاربر
- چت سازمانی
- امکان انتخاب اعلام نرخ از سابقه نرخ های قبلی براساس شیوه حمل، مسیر حمل، وسیله حمل و بازه تاریخی
- امکان انتخاب نرخ بر اساس تعرفه حمل براساس شیوه حمل، مسیر حمل، وسیله حمل، تناژ و بازه تاریخی
- در زمان ثبت اعلام نرخ بصورت ارزی
- امکان مشخص نمودن مدت زمان اعتبار
- قابلیت چاپ با امکان انتخاب شرح از لیست تعریف شده با ترتیب اولویت بندی دلخواه و استخراج بصورت pdf و jpeg و word
آنالیز نرخ حمل
- ثبت تعرفه براساس مسیر حمل، شیوه حمل، تناژ، زمان حمل و مشخص نمودن بازه تاریخی
- امکان دریافت اطلاعات از اکسل با قالب مشخص
- گزارش آماری و تحلیلی از تعرفه حمل جهت مشاهده تعداد دفعات استفاده شده و ….
- گزارش آماری استعلام های باز، استعلام هایی که منتهی به قرارداد شده اند و استعلام هایی که بسته شده است.
سیستم قراردادهای حمل و نقل بین المللی
- قرارداد با صاحب کالا
- عقد قرارداد حمل فورواردری با صاحب کالا
- برنامه ریزی اجرای قرارداد و طریقه حمل
- بودجه بندی و کنترل انحرافات
- مشخص کردن مبالغ قرارداد، شرایط و نحوهی پرداخت
- قرارداد با راننده
- عقد قرارداد و تعریف پارامترهای مرتبط با قرارداد
- مشخص کردن هزینههای حمل و کمیسیون دریافتی
- ثبت ضمانتهای دریافتی
- تعریف انواع هزینههای مرتبط با قرارداد، شرایط و نحوه پرداخت
- ثبت و ارزیابی رانندگان
- قرارداد با سازمانها
- قرارداد با کشتیرانی و مشخص نمودن شرایط قرارداد
- قرارداد با بیمه و شرایط بیمه CMR و ….
- قرارداد با سایر ارگانها
- آرشیو دیجیتالی قراردادها
- گزارشات تحلیلی و آماری
- گزارش از وضعیت و مرحله حمل کالا
- گزارش از انحراف برنامه ریزی قراردادها
- عملکرد واقعی رانندگان
- گزارش از وضعیت قراردادها
حمل و نقل فورواردری
- مدیریت فرآیند برگه BL
- ثبت قرارداد و توافقات با صاحب کالا
- ثبت اطلاعات اینویس، کانتینرها و اطلاعات کالا
- ثبت و پرینت برگه های اعلامیه حمل و اعلامیه ورود
- ثبت اطلاعات مربوط به ردیف ترخیصیه، اظهارنامه گمرکی و قبض انبار
- مدیریت اعلام وصول پروانه های گمرکی و بیمه های تضمین ترانزیت
- ثبت اطلاعات مربوط تخلیه محموله و هزینه های فورواردری
- رصد هزینه ها و مصارف هر کانتینر
- بستن حساب هر پروژه حمل و سود و زیان ( بر اساس حساب کالا، B/L و کانتینر)
- کنترل دموراژ خطوط کشتیرانی و رانندگان
- صدور صورتحساب به صورت ریالی و ارزی برای صاحب کالا و صدور فاکتور خدمات و هزینه
- انتقال کلیه اسناد هزینه و درآمد بصورت خودکار به سیستم مالی (بر اساس الگوی تعریف شده در سیستم مالی)
- مشاهده اطلاعات آماری، درآمد ریالی، درآمد ارزی و سود و زیان هر سفر و محموله
- کنترل و گزارشات کانتینر شامل: ورود و خروج کانتینر از مرزها، سفرها، درآمد و هزینه آن
مدیریت حمل و نقل بین المللی – ترکیبی
- مدیریت کامل فرآیند حمل چند وجهی
- ثبت بارنامه حمل ترکیبی (FBL)
- کنترل Agent در حمل صادراتی و وارداتی
- کنترل و مدیریت نوسانات ارز در فرآیند حمل
- شناسایی و مدیریت بهای تمام شده در بخشهای مختلف حمل از جمله دریایی، ریلی، جاده ای و هوایی
- مدیریت نمایندگی های مختلف
حمل و نقل فورواردری کشتیرانی
- معرفی خطوط کشتیرانی و ثبت بارنامه کشتیرانی FBL – BL
- مشخص نمودن کانتینرهای بارگیری شده و اطلاعات مربوط به ترانشیپ
- ثبت و كنترل عمليات صادرات و ترانزيت كالاهاي كانتينري
- ثبت اطلاعات مرتبط با هزينه ها ، تعرفه ها، نرخهاي ارزي، هزینه های THC، کرایه دریایی، سوئیچ بی ال و اکسترا ورک
- انتقال کلیه اسناد هزینه و درآمد بصورت خودکار به سیستم مالی (بر اساس الگوی تعریف شده در سیستم مالی)
- کنترل گزارشات مربوط به ورود و خروج کانتینر از مرزها و بوکینگ کشتیرانی
حمل و نقل ترانزیت جاده ای
- مدیریت فرایند برگههای CMR
- مدیریت تخلیه و بارگیری محموله ها
- صدور بارنامه جاده ای و مدیریت کانتینر ها
- مشخص نمودن شرکت بیمه گر CMR و هزینه های مرتبط با آن در مسیر رفت و برگشت
- امکان صدور سامانه برخط CMR در سامانه برخط سازی راهنامه
- رصد هزینه ها و مصارف هر کانتینر
- کنترل دموراژ کانتینر مربوط به رانندگان
- صدور صورتحساب به صورت ریالی و ارزی برای صاحب کالا و صدور فاکتور خدمات و هزینه
- انتقال کلیه اسناد هزینه و درآمد بصورت خودکار به سیستم مالی (بر اساس الگوی تعریف شده در سیستم مالی)
- مشاهده اطلاعات آماری، درآمد ریالی، درآمد ارزی و سود و زیان هر سفر و محموله
- کنترل و گزارشات کانتینر شامل: ورود و خروج کانتینر از مرزها، سفرها، درآمد و هزینه آن
حمل و نقل ریلی
- مدیریت بارنامه ریلی و هزینه های آن
- مدیریت و کنترل کدهای اکسپیدتیور ایران و CIS
- مدیریت حرکت و توقفات واگن ها و کنترل ایستگاههای بارگیری
- کنترل و مدیریت درخواستها و واگذاری واگن ها
- ثبت هزینه های مربوط به مسیرهای ایران و CIS
- انتقال کلیه اسناد هزینه و درآمد بصورت خودکار به سیستم مالی (بر اساس الگوی تعریف شده در سیستم مالی)
حمل و نقل بین المللی – هوایی
- ثبت، کنترل و مدیریت عملیات حمل سوخت شامل نفت، گازوئیل و گاز
- ثبت بارنامه های CMR و بارنامه داخلی، پلیس راهی و بارنامه شرکت نفت
- مدیریت حمل کریری و فورواردی سوخت
- ثبت و کنترل تانکرها و شناسایی درآمد و محاسبه سود و زیان هر تانکر
- کنترل میزان سوخت و افت بار در مبداء و مقصد
- مدیریت مبالغ اضافه تناژ و پشت بارنامه
- کنترل و رصد هزینه های حمل سوخت
- انتقال کلیه اسناد هزینه و درآمد بصورت خودکار به سیستم مالی (بر اساس الگوی تعریف شده در سیستم مالی)
مدیریت حمل و نقل داخلی و بین اللملی - ترانزیت سوخت
- ثبت، کنترل و مدیریت عملیات حمل سوخت شامل نفت، گازوئیل و گاز
- ثبت بارنامه های CMR و بارنامه داخلی، پلیس راهی و بارنامه شرکت نفت
- مدیریت حمل کریری و فورواردی سوخت
- ثبت و کنترل تانکرها و شناسایی درآمد و محاسبه سود و زیان هر تانکر
- کنترل میزان سوخت و افت بار در مبداء و مقصد
- مدیریت مبالغ اضافه تناژ و پشت بارنامه
- کنترل و رصد هزینه های حمل سوخت
- انتقال کلیه اسناد هزینه و درآمد بصورت خودکار به سیستم مالی (بر اساس الگوی تعریف شده در سیستم مالی)
برنامه ریزی پیشرفته حمل و نقل
- ثبت سفارش حمل و پیگیری سفارش
- الصاق مدارک از نمایندگی ها و تعیین نوع و رصد کنترل های مربوط به مدارک
- برنامه ریزی حمل و مشخص نمودن مسیرها و مدل حمل (هوایی، دریایی، ریلی، جاده ای)
- امکان مشاهده بهای تمام شده حمل بصورت لحظه ای در سطح صاحب کالا، شماره سفر، رفرنس هر مسیر و مدل حمل
- ارائه گزارشهای از وضعیت حمل و مکان بار و هر مرحله از سفر
- امکان ارائه گزارش از توقفات کانتینر به تفکیک مربوط به صاحب کالا، کشتیرانی و راننده یا شرکت کریر
- بستن حساب هر پروژه حمل و مدیریت سود و زیان (براساس صاحب کالا، B/L و کانتینر)
نرم افزار بودجه بندی و حسابداری بهای تمام شده حمل و نقل
- معرفي دورههاي زماني مختلف براي محاسبات قيمت تمام شده هر قرارداد حمل در فورواردری
- معرفي اطلاعات سفر و کانتینر و ارتباط با سیستم حسابداری
- تعریف ردیف و مراکز بودجه، امکان تخصیص و رزرو بودجه
- ورود و شناسایی اطلاعات هزینهای به ازای هر سفر و کانتینر
- ارزیابی بودجه به تفکیک هر مسیر و مدل حمل
- کنترل بودجه با توجه به نیاز در پایین ترین سطح
- ثبت مكانيزه اسناد تسهيم و قيمت تمام شده خدمات در سيستم مالي
- محاسبه قیمت تمام شده هر پروژه
- محاسبه بهای تمام شده واقعی خدمات
- توانایی انجام بودجه بندی و رویه حسابداری بهای تمام شده پیمانکاری حمل براساس مبلغ ثابت و یا کارمزد
- محاسبه هزینه هر فعالیت در بخش برنامه ریزی و عملیات واقعی برای انجام محاسبات بهای تمام شده استاندارد و واقعی
- محاسبه بهای تمام شده در سطح صاحب کالا، نوع حمل در حمل چند وجهی، کانتینر، وسیله حمل و قرارداد
- مشاهده بهای تمام شده بین دوره
- تجزیه و تحلیل سودآوری به ازای صاحب کالا، نوع حمل در حمل چند وجهی (دریایی، ریلی، هوایی و جادهای )، کانتینر ، وسیله حمل و قرارداد
- امکان گزارشات مقایسه ای و آلارم های لازم جهت مقایسه بین بودجه نعیین شده و بهای تمام شده هر سفر و کانتینر
گزارش ها
- گزارش از عملکرد یک سفر
- شامل اطلاعات بارگیری
- اطلاعات بارنامه های صادر شده
- درآمد ریالی و ارزی
- ریز هزینه های انجام شده بر روی سفر
- شناسایی سود و زیان ریالی و ارزی
- گزارش عملکرد یک محموله
- گزارش آماری از سفرهای یک کانتینر
- مدیریت نوسانات ارز و حاشیه سود ، کنترل هزینه ها
- گزارش و کنترل کانتیترهای تحویل نشده به کشتیرانی
- قابلیت ایجاد انواع گزارش ها
- گزارش های تجمیعی
حمل و نقل کریری
- مدیریت فرایند برگههای بارنامه CMR و بارنامه داخلی و امکان صدور سامانه برخط CMR
- ثبت اطلاعات خرید کارنه، ارسال کارنه به شعبات، فروش کارنه و ثبت اطلاعات حمل
- صدور و مدیریت درخواست : مجوز قرنطینه، دوزبلاغ و تسویه دوزبلاغ، صدور بارنامه خروج موقت
- کنترل و مدیریت تلکس و ویزای رانندگان
- مدیریت ماشین ها در مرز خروج و ورود، کنترل ثبت بیمه و کلوزهای بیمه باربری
- کنترل تاخیر در تخلیه بار ماشین ها
- شناسایی درآمد و تسهیم هزینه ها در محموله های
- انتقال کلیه اسناد هزینه و درآمد بصورت خودکار به سیستم مالی (بر اساس الگوی تعریف شده در سیستم مالی)
- گزارشات مربوط به بارگیری های روزانه و اعلام وصول گمرک
قرارداد رانندگان
- ثبت اطلاعات مربوط به توافقات با راننده یا شرکت کریر از قبیل: کرایه پایه حمل، نرخ اضافه تناژ و مدت زمان حمل
- مشخص نمودن پیش کرایه، پس کرایه و تاریخ سر رسید پس کرایه
- دریافت اطلاعات کامل راننده، اطلاعات ماشین و طرف مالی ماشین
- ثبت اطلاعات توافقی با راننده بابت برگشت کانتینر خالی
- محاسبه خودکار اضافه تناژ، کنترل کاپوتاژ ماشین و ویزای رانندگان
- شناسایی منابع درآمدی خدمات ارائه شده به رانندگان
- انتقال کلیه اسناد هزینه و درآمد بصورت خودکار به سیستم مالی (بر اساس الگوی تعریف شده در سیستم مالی)
مدیریت کشتیرانی (Line & Feeder)
- تعریف کشتی، ظرفیتهای بارگیری، مسیر های کشتی و Rotation
- ایجاد بوکینگ و اضافه کردن کانتینر به بوکینگ
- ثبت و مدیریت قرارداد مشتریان و اسناد مربوطه
- مدیریت ورود، خروج و موجودی کانتینرها و محاسبه اتومات دموراژ
- صدور بارنامه کشتیرانی و دریافت مانیفست
- مدیریت بخش صادرات و Feeder از جمله ثبت:
- صدور اعلامیه حمل و اعلامیه ورود
- پروانه صادرات یا پروانه اظهار
- برگه نظارت بر بارگیری
- برگه تالی ترمینال
- برگه نظارت بر توزین کانتینر
- ثبت THC و هزینه عملیات تخلیه و …
- انجام عملیات تخلیه از کشتی، اخذ ترخیصیه، خروج از بندر، بازگشت کانتینر خالی، تحویل کانتینر، خرید و فروش کانتینر
- ثبت Telex Release و Sea Waybill
- ثبت و بررسی انواع خسارت
- امکان گرفتن خروجی برای سازمان بنادر و گمرک (EDI )
- کنترل و مدیریت بخش Idle
- انتقال کلیه اسناد هزینه و درآمد بصورت خودکار به سیستم مالی (بر اساس الگوی تعریف شده در سیستم مالی)
مدیریت بارگیری و تخلیه
- مشخص نمودن پورت های مربوط به تخلیه و بارگیری
- تخلیه و بارگیری از کانتینر به کامیون، واگن و کشتی و بالعکس
- تخلیه و بارگیری از تانکر به تانکر
- قابلیت رهگیری محتویات کانتینر
مدیریت ناوگان جاده ای
- تعریف اطلاعات ناوگان اعم از ماشین ها، درصد مالکیت آن، یدک کش ها
- ثبت اطلاعات ردیابی کامیون براساس اطلاعات کامیون ، یدک کش ، راننده ،
- کنترل وضعیت کامیون شامل استراحت، توقف در مرز خارجی، توقف در مرز داخلی خروجی، توقف در مرز داخلی ورودی، در انتظار بارگیری، در انتظار معرفی راننده، در حال تعویض راننده، در مسیر بارگیری، در مسیر تخلیه، در مسیر بازگشت از تخلیه، در حال تعمیر، منتظر مدارک، منتظر پلمپ، منتظر تخلیه، توقف با دستور، مسیر بی بار جهت استراحت، مسیر بی بار جهت تعمیر
- مشخص نمودن وضعیت بار و وضعیت راننده شامل فعال، استراحت، غیر مجاز، تأمین مدارک شخصی، بدون راننده
- ثبت محاسبه حقوق راننده براساس ماه ، راننده کاپوتاژ ،نوع محاسبه، تعداد روزکارکرد،ساعت کسرکار ، تعداد بارگیری، مرخصی
- ثبت کارانه حقوق رانندگان براساس نوع محاسبه، تاریخ اجرا و درصد کارانه
- ثبت پرداخت به راننده براساس اطلاعات راننده، اطلاعات سفر، اطلاعات حساب، نوع محموله، هزینه های بارگیری، سوخت مسیر، جریمه گازوئیل مرز، گمرک، اضافه تناژ، بارنامه، عوارض، پارکینگ و…..